بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسکواد پرسپولیس دوباره با دو مهاجم خارجی ؛ مانند نیم فصل اول

پریرا - دیاباته زوج احتمالی خط حمله پرسپولیس تا پایان فصل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۶
پریرا - دیاباته زوج احتمالی خط حمله پرسپولیس تا پایان فصل

با حضور لئاندرو پریرا برزیلی در تمرینات پرسپولیس یحیی گل‌محمدی به عملکرد خط حمله تیمش در ادامه فصل امیدوار شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با حضور لئاندرو پریرا برزیلی در تمرینات پرسپولیس یحیی گل‌محمدی به عملکرد خط حمله تیمش در ادامه فصل امیدوار شده است.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن یک نقل و انتقالات تابستانی موفق، با جذب لوکادیا و دیاباته موجی از امیدواری را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود اما اتفاقات طول فصل مطابق انتظار و دلخواه آنها پیش نرفت.

شیخ دیاباته بسیاری از بازی‌های نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد و لوکادیا هم که به اوج آمادگی رسیده و در جایگاه بهترین گلزن لیگ خود را معرفی کرده بود، با فسخ یک طرفه با پرسپولیس از ایران رفت.

پرسپولیس هفته‌های دشواری را پس از شروع مجدد لیگ سپری کرد و در چندین بازی بدون مهاجم تخصصی به میدان رفت. با این حال پرسپولیس همچنان یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی است و تقویت این تیم در زمستان، یحیی را امیدوار کرده است.

پرسپولیس پس از بهبودی کامل عیسی آل‌کثیر، این مهاجم را به لیست خود برگرداند و علاوه بر آن لئاندرو پریرا برزیلی را به خدمت گرفت. اتفاقی که می‌تواند رقابت را در خط حمله سرخ‌ها داغ‌تر کند.

در این فصل به جز دقایق کوتاهی، پرسپولیسی‌ها زوج بازیکنان خارجی خود در خط حمله را ندیدند و با کوچ لوکادیا، تشکیل زوج مخوف و زهردارش با دیاباته در حد رویا باقی ماند. با این حال در هفته‌های اخیر شیخ شرایط بازی پیدا کرده و لئاندرو پریرا هم به تمرینات این تیم اضافه شده است. باید دید در نهایت این دو مهاجم خارجی چقدر در مسیر رویای این تیم یعنی کسب عنوان قهرمانی برای تیم یحیی موثر واقع می‌شوند و آیا می‌توانند کنار هم زوج هماهنگ و خطرناکی را تشکیل دهند یا سرمربی پرسپولیس برنامه‌های دیگری دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *