بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به جذب بمب نقل و انتقالات

محمود شافعی : پریرا بازیکن با تجربه و گلزنی است و حتماً توانایی بالایی داشته که جایگزین یورگن لوکادیا شده

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸
محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس گفت : آنطور که گفته می‌ شود پریرا بازیکن با تجربه و گلزنی است و حتماً توانایی بالایی داشته که جایگزین یورگن لوکادیا شده است البته برای به ثمر رساندن یک گل تمامی بازیکنان پرسپولیس بسیار زحمت می‌ کشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره اشتباهات داوری در دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت:

با اینکه گفته می‌شود اشتباه داوری جزئی از فوتبال است، اما این اشتباهات در بازی با آلومینیوم شرایط خیلی متفاوتی داشت و خیلی به چشم آمد. در بازی قبلی مقابل فولاد در خوزستان هم چند اشتباه داور باعث شد تا پرسپولیس نتواند از اهواز امتیازی بگیرد.

وی ادامه داد:

به خاطر اشتباهات داوری در ۲ بازی اخیر، ۴ امتیاز از پرسپولیس کم شد که عدم این امتیازگیری باعث شد تا صدر جدول دستخوش تغییر شود و پرسپولیس جایگاه خود را از دست بدهد. البته مطمئن هستم که پرسپولیس کادر فنی قوی و توانمندی دارد و در بازی‌ها آینده با سعی و تلاش دوباره به صدر جدول بازمی‌گردند.

محمود شافعی در مورد اینکه بالا رفتن اشتباهات داوری در هر دیدار روی کیفیت بازی‌های لیگ برتر تاثیر منفی می‌گذارد، عنوان کرد:

نگرفتن پنالتی مسلم برای تیمی مثل پرسپولیس روی مدیریت باشگاه و کادرفنی فشار می‌آورد. به طور حتم گل‌محمدی هم تحت فشار است و به غیر از مسئولیت فنی باید صدرنشینی را هم حفظ می‌کرد. جالب اینکه رئیس کمیته داوران هم بعد از بازی، اشتباهات داور را می‌پذیرد، اما دیگر چه فایده‌ای دارد و باعث نمی‌شود که امتیازات از دست‌رفته به تیم برگردد. قطعاً اشتباهات داوری در بازی‌های لیگ برتر سطح مسابقات را پایین می‌آورد و به سود فوتبال ایران نیست.

پیشکسوت فوتبال در خصوص لزوم استفاده VAR در لیگ برتر فوتبال تصریح کرد:

مشکلاتی که در قضاوت عادلانه هر بازی به وجود می‌آید استفاده هر چه زودتر از VAR را یادآور می‌شود و مثل اینکه به این زودی‌ها سیستم کمک داور ویدئویی در لیگ برتر بهره‌برداری نخواهد شد تا همچنان اعتراضات بیشتر از قبل شود. باید سریع‌تر یک تصمیم جدی برای استفاده از VAR در لیگ برتر گرفته شود تا این قدر اعتراضات در رقابت‌ها شنیده نشود و در نهایت با ورود این سیستم حق به حقدار برسد.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار پرسپولیس با صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم عنوان کرد:

همیشه بازی‌های خارج خانه برای هر تیمی مشکل است و دیدار با صنعت نفت در آبادان هم برای پرسپولیس سخت خواهد بود. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است که این فصل با بدشانسی مواجه شده و آنچنان نتایج خوبی نگرفته تا در قعر جدول حضور داشته باشد. ولی با این حال نباید پرسپولیس این تیم را دست کم بگیرد و با تمام قوا باید مقابل این تیم قرار گیرد. گرفتن ۳ امتیاز دیدار با نفت آبادان بسیار مهم است تا همچنان پرسپولیس در کورس قهرمانی باقی بماند.

شافعی درباره حضور مهاجم جدید خارجی در تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد:

آنطور که گفته می‌شود پریرا بازیکن با تجربه و گلزنی است و حتماً توانایی بالایی داشته که جایگزین لوکادیا شده است. البته برای به ثمر رساندن یک گل تمامی بازیکنان پرسپولیس بسیار زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا توپ خوبی به مهاجم سپرده شود. البته باید عملکرد پریرا را در جریان بازی این هفته ببینیم که چقدر می‌تواند در بازی‌های باقی مانده فصل برای تیم مثمرثمر باشد و جای خالی لوکادیا را پر کند.

وی‌ درباره عدم معرفی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:

مسئولان فوتبال کشورمان همیشه برای انتخاب مربی برای تیم ملی زمان را از دست می‌‌دهند و با اسامی زیادی بازی می‌کنند. این موضوع که نمی‌توانیم یک مربی را معرفی کنیم برای جامعه فوتبال ایران خوب نیست. تمام تیم های مطرح آسیایی تدارک خود را برای جام ملت‌ها و تقویم فیفا آغاز کرده‌اند، اما فوتبال ایران در انتخاب سرمربی‌اش هنوز بلاتکلیف است.

شافعی در پایان خاطرنشان کرد:

به طور حتم اگر مربی خارجی بیاید تا بخواهد با فضای فوتبال ایران آشنا شود زمان زیادی لازم دارد و خیلی طول خواهد کشد و برای هماهنگ شدن با بازیکنان هم مدت زیادی می‌خواهد. این از دست دادن زمان در هر برهه‌ای کار را برای سرمربی آینده تیم ملی سخت‌تر می‌کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *