بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

راه‌حل کمیته داوران برای پایان کشمکش با پرسپولیس

پیام حیدری داور دیدار صنعت نفت و پرسپولیس در هفته نوزدهم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۹
پیام حیدری

روابط عمومی فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد. پیام حیدری داور بازی صنعت نفت و پرسپولیس شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیام حیدری داور بازی صنعت نفت و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر شد.

به گزارش پارس فوتبال، روابط عمومی فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد و بر همین اساس پیام حیدری دیدار حساس صنعت نفت آبادان و پرسپولیس را قضاوت خواهد کرد.

همچنین کمک‌های او به ترتیب علیرضا ایلدروم، وحید سیفی و امیر ایار هستند. محمدرضا فلاح نیز به عنوان ناظر این مسابقه معرفی شده است.

پرسپولیس در شرایطی به مصاف صنعت نفت می‌رود که سرخ‌ها در هفته‌های اخیر به شدت نسبت به داوری‌ها معترض بودند و صدرنشینی خود را نیز از دست دادند. عصبانیت یحیی گل‌محمدی حتی به حدی بود که تهدید کرد در اعتراض به این اتفاقات امیدهایش را به زمین می‌فرستد.

مسابقه این هفته پرسپولیس بسیار حساس خواهد بود و پیام حیدری روز آسانی در ورزشگاه تختی آبادان پیش رو ندارد اما این داور باتجربه راه حل کمیته داوران برای پایان کشمکش‌های اخیر با پرسپولیس است.

آخرین بازی‌ای که پیام حیدری برای سرخ‌ها قضاوت کرد به هفته بیست و ششم فصل گذشته مربوط می‌شد که پرسپولیس برای جا نماندن از کورس نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی ذوب آهن داشت اما در اصفهان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

پس از این بازی پر تب و تاب پرسپولیس به دلیل اعتقاد به اعلام آفساید اشتباه علیه این تیم و کم گرفتن وقت‌های تلف شده از حیدری شکایت کرد و یحیی گل‌محمدی نیز که در آن بازی محروم بود پس از مسابقه با آمدن از سکوها به زمین عصبانیت خود را به داور نشان داد.

در هرحال همه فوتبالی‌ها روی این موضوع اتفاق نظر دارند که پیام حیدری یکی از داوران با کیفیت و سلامت فوتبال ایران است و به همین دلیل برای این بازی حساس انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *