بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام تن‌هاخ به گارناچو: فقط باید به تیم فکر کنی!

اریک تن‌هاخ : بازیکنی که تازه وارد زمین شده را بیرون کشیدن هیچوقت راحت نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
اریک تن‌هاخ

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، درباره تعویض‌های عجیب الخاندرو گارناچو و دو بار تعویض شدن او در جریان دیدار دیشب شیاطین سرخ توضیح داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، درباره تعویض‌های عجیب الخاندرو گارناچو و دو بار تعویض شدن او در جریان دیدار دیشب شیاطین سرخ توضیح داد.

به گزارش پارس فوتبال، اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به دلیل تصمیم‌های عجیبش در مورد الخاندرو گارناچو، پدیده جوان آرژانتینی یونایتد، در جریان دیدار دیشب این تیم مقابل کریستال پالاس با انتقادهایی مواجه شده است.

در دقیقه 59 مسابقه به دستور تن‌هاخ این وینگر 18ساله آرژانتینی وارد زمین شد، اما در دقیقه 87 که یونایتد به دلیل اخراج کاسمیرو 10نفره شده بود، تن‌هاخ گارناچو را بیرون کشید تا هری مگوایر را به زمین بفرستد.

گارناچو که 28 دقیقه قبل وارد زمین شده بود، وقتی نگاهش متوجه کنار زمین شد و شماره خود را برای تعویض شدن دید، ناراحت شد و درحالی‌که با قدم‌های آهسته به سمت نیمکت شیاطین سرخ می‌رفت، عصبانیت در چهره او مشخص بود. تن‌هاخ امروز در پاسخ به خبرنگاری که درباره این ماجرا از او پرسید از تصمیمش دفاع کرد و گفت همه بازیکنان یونایتد باید تنها به نفع باشگاه فکر کنند.

تن‌هاخ در گفت‌وگو با تلویزیون منچستریونایتد گفت:

ما در وهله اول تغییرات حریف را زیر نظر می‌گیریم و با توجه به آن برای تغییر تاکتیک خودمان برنامه‌ریزی می‌کنیم. هدف ما این بود که فشرده‌تر بشویم و فاصله‌ها را ببندیم. می‌خواستیم از برتری یک گله خودمان محافظت کنیم و در عین حال در زمان حمله هم تهدیدکننده باشیم. معتقد بودم که نیاز به تغییر داریم. بازیکنی که تازه وارد زمین شده را بیرون کشیدن هیچوقت راحت نیست، ولی این تصمیم به نفع تیم بود و بازیکن باید آن را درک کند.

گارناچو در فصل جاری تا کنون 21 بازی برای منچستریونایتد انجام داده است. او در این مسابقات 2 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است. اما ستاره جوان آرژانتینی تنها در 2 مسابقه شیاطین سرخ از ابتدا به میدان رفته و در هر دو بازی هم تا پایان در زمین حضور نداشته است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *