بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش تن هاخ به جذب بازیکن در روز پایانی نقل و انتقالات

اریک تن‌هاخ : جذب هافبک در روز آخر خیلی سخت است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
اریک تن‌هاخ

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش از مصدومیت کریستین اریکسن ناراحت است و جذب هافبک سطح بالا در روز آخر نقل و انتقالات دشوار خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش از مصدومیت کریستین اریکسن ناراحت است و جذب هافبک سطح بالا در روز آخر نقل و انتقالات دشوار خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد امروز در ورزشگاه اولدترافورد در بازی برگشت نیمه‌نهایی جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود.

شیاطین سرخ دیدار رفت را با پیروزی 3-0 به پایان بردند و فردا شانس زیادی برای صعود به فینال دارند. جام اتحادیه برای اریک تن‌هاخ و بازیکنانش اهمیت زیادی دارد، چرا که قهرمانی در لیگ برتر برای یونایتدها دشوار به نظر می‌رسد. آنها فرصتی عالی برای فتح یک جام در لیگ کاپ دارند.

اریک تن‌هاخ در آستانه این مسابقه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد. بخش قابل‌توجهی از سؤالها به مصدومیت غیرمنتظره کریستین اریکسن و خریدهای احتمالی یونایتد در آخرین ساعت‌های نقل و انتقالات زمستانی برمی‌گشت.

مصدومیت اریکسن

کریستین ناراحت است و ما هم ناراحتیم. ولی در سطح اول فوتبال از این اتفاق‌ها می‌افتد و ما باید با آن کنار بیاییم. جای خالی کریستین را نمی‌شود پر کرد؛ چرا که هر بازیکنی خصوصیات مشخصی دارد و هر بازیکن دیگری به جای او وارد زمین بشود عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

جذب هافبک جدید دشوار است

جذب بازیکن در روز آخر نقل و انتقالات واقعا دشوار است. وقتی در چنین زمان بدی مصدومیت اتفاق می‌افتد، دست شما را می‌بندد. ولی ما در خط هافبک بازیکنانی داریم که واقعا خوب هستند. بازیکنانی که می‌توانند در صورت نیاز، جای خالی او را پر کنند.

نقش فرد در منچستریونایتد

فرد در تیم ملی برزیل سابقه بازی کنار کاسمیرو را دارد. این نشان می‌دهد فرد چه بازیکن باکیفیتی است. او می‌تواند در تیم ما نقش مهمی بازی کند. در بازی‌های تاتنهام و منچسترسیتی دیدید که او چقدر کیفیت دارد. ترکیب کاسمیرو و فرد واقعا عالی است.

بازیکنی از یونایتد به صورت قرضی جدا می‌شود؟

ممکن است. ولی این به شرایط مختلف بستگی دارد. اگر کسی بخواهد در آخرین لحظات جدا بشود، به صورت قرضی خواهد بود.

ولخرجی‌های نجومی چلسی

نمی‌توانم درباره باشگاه‌های دیگر صحبت کنم. فقط درباره باشگاه خودمان حرف می‌زنم. ما یک استراتژی داریم که آن را دنبال می‌کنیم. ما در مسیر خوبی حرکت می‌کنیم و می‌توانید ببینید که نتایج ما نشان می‌دهد این مسیر درست بوده است. باید به این مسیر ادامه بدهیم و روز به روز بهتر بشویم.

جا افتادن وخهورست در ترکیب یونایتد

او در همان بازی اول خیلی خوب در ترکیب جا افتاده بود. وخهورست کاری که از او می‌خواهم را انجام می‌دهد و هر چه بیشتر بازی کند، عملکرد بهتری از او خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *