بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین توئیتر وولوز به اعتراض کلوپ (عکس)

شوخی عجیب باشگاه ولورهمپتون در توئیتر با یورگن کلوپ پس از شکست دادن لیورپول

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۲
ولورهمپتون

توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول در یکی از بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر با سه گل مغلوب ولورهمپتون شد تا تیره روزی‌های شاگردان یورگن کلوپ ادامه داشته باشد. در پایان این دیدار اتفاق جالبی را در توئیتر رسمی باشگاه ولورهمپتون شاهد بودیم که در واکنش به مصاحبه یورگن کلوپ انجام گرفت.

وولوز در دوازده دقیقه اول دوبار دروازه لیورپول را باز کرد تا در آستانه کسب یک برد بزرگ قرار بگیرد. شاگردان کلوپ برای جبران این دو گل، چهره ای تهاجمی به خود گرفتند اما در ادامه نیمه دوم دیگر گلی از خط دروازه ها عبور نکرد. برتری لیورپول در نیمه دوم نیز ادامه داشت اما در دقیقه 70 و برخلاف جریان بازی، روبن نوس بازهم روی اشتباه جوئل ماتیپ که روز فاجعه باری پشت سر می‌گذاشت، گل سوم را روی پاس آداما ترائوره زد تا نتیجه سه بر صفر شود.

سرمربی لیورپول در صحبت‌های خود پس از پایان بازی با اشاره به برتری مطلق تیمش پس از دریافت گل دوم اعلام کرد که گل سوم حریف را قبول ندارد چرا که در شرایط عادلانه به ثمر نرسید. او در این مورد توضیح داد:

من گل سوم ولورهمپتون را قبول ندارم چون در آن صحنه آنها برای اولین بار در نیمه دوم از خط وسط زمین رد شدند.

در واکنش به این اظهار نظر عجیب و نه چندان منطقی کلوپ، توئیتر باشگاه وولوز دست به کار جالبی زده و نتیجه بازی را تغییر داد! اکانت رسمی این باشگاه در توئیتر با کم کردن گل سوم از گل های به ثمر رسیده مقابل لیورپول، نتیجه بازی را همراه با اموجی 🤷‍♂️ به 2-0 تغییر داد! این واکنش به نوعی اشاره به برتری بی حرف و حدیث ولووز داشت که حتی با کم کردن گلی که کلوپ آن را قبول نداشت هم پابرجا ماند.

ولورهمپتون

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *