بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانی، کلافه و تسلیم ؛ این کلوپ را نمی شناسیم + عکس

تصاویری از ناراحتی، کلافگی و عصبانیت یورگن کلوپ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
کلوپ ؛ تصاویری از ناراحتی، کلافگی و عصبانیت یورگن کلوپ

هواداران فوتبال هرگز تصور نمی‌کردند سال 2023 با چنین نتایج اسفناکی برای لیورپول همراه باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر یورگن کلوپ تا قبل از بازی دیشب لیورپول برابر ولورهمپتون، عملکرد تیمش برابر برایتون را بدترین نمایش یک تیم تحت اختیار خودش می‌دانست، حالا با این مسابقه قطعاً در تئوری‌های خود تجدید نظر خواهد کرد. لیورپول برابر ولورهمپتون به شکلی عجیب در همان یک ربع ابتدایی با دو اشتباه فاحش از حریف خود عقب افتاد تا پیش چشمان هواداران حریف یک شکست تلخ دیگر را تجربه کند.

آنها درحالی در این بازی با شکست سه بر صفر مواجه شدند که در یک ماه گذشته دو برابر تیم لوپتگی به میدان رفته بود و بعد از تساوی دو بر دو، در دیدار تکراری جام حذفی این تیم را برده بود اما با این شکست سنگین حسابی غافلگیر شد.

این بازی به حدی کلوپ را از تیمش ناامید کرد که او در مصاحبه پس از بازی اذعان کرد که تیمش سزاوار هیچ عنوانی در این فصل نیست و حالا در شرایطی که باید به مصاف اورتون متحول‌شده زیر نظرشان دایچ و نیوکسل قدرتمند برود که کمتر از سه هفته دیگر باید در آنفیلد رو در روی مدافع عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا یعنی رئال مادرید قرار بگیرد.

همه این اتفاقات احتمالاً در طول بازی از ذهن‌ کلوپ می‌گذشت که سرمربی آلمانی در یکی از مایوسانه‌ترین حالات ممکن روی نیمکت و کنار زمین توسط عکاسان شکار شد، درحالی‌که او در بسیاری از دقایق بازی کلافه و تسلیم، نمایش مذبوحانه شاگردانش را در این باتلاق تماشا می‌کرد و برای غرق شدن کشتی مورد علاقه‌اش حرص می‌خورد…

کلوپ ؛ تصاویری از ناراحتی، کلافگی و عصبانیت یورگن کلوپ کلوپ ؛ تصاویری از ناراحتی، کلافگی و عصبانیت یورگن کلوپ کلوپ ؛ تصاویری از ناراحتی، کلافگی و عصبانیت یورگن کلوپ کلوپ ؛ تصاویری از ناراحتی، کلافگی و عصبانیت یورگن کلوپ

 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *