بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی و تیم امید فیفا دی را از دست می‌دهند

نامشخص بودن نیمکت مربیگری تیم ملی و تیم امید در فاصله اندک تا فیفادی پیش رو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۹
نامشخص بودن نیمکت مربیگری تیم ملی و تیم امید در فاصله اندک تا فیفادی پیش رو

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی و تیم امید است اما زمان اندکی تا فیفا دی مانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در تلاش برای انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی و تیم امید است.

به گزارش پارس فوتبال، انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی و تیم امید به بهانه اینکه انتقال پول به حساب مربی خارجی سخت است، نکته ای است که مهدی تاج پیش از نشست هیات ریسه فدراسیون فوتبال در شهر چوار بدان اشاره کرد و پیش بینی می‌شود، در این نشست به طور جدی همه اعضاء در مورد سرمربی آتی تیم ملی و تیم امید صحبت کنند. به خصوص که وزیر ورزش و جوانان هم در مصاحبه ای خواستار انتخاب هر چه سریعتر سرمربی تیم ملی و تیم امید شده است.

اما با انتخاب سرمربی ایرانی این دو تیم فرصت استفاده از فیفادی فروردین را از دست خواهند داد. به این خاطر که بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید از دل لیگ برتر، عقد قرارداد با این دو مربی به بعد از پایان فصل جاری موکول می‌شود. در این برهه از زمان هیچ تیم باشگاهی راضی به از دست دادن سرمربی خود نیست. مسابقات لیگ برتر وارد حساس هفته‌های حساسی شده و تیم‌های بالای جدول در تلاش برای رسیدن به قهرمانی هستند و برخی از تیم‌های لیگ هم برای ارتقاء جایگاه و ماندن در جدول بازی‌ها تلاش می‌کنند و جدایی مربی از هر یک از تیم‌ها می‌تواند آنها را دچار چالش کند. بنابراین فدراسیون فوتبال باید صبر کند و با پایان لیگ با مربیان دلخواه خود برای عقد قرارداد و هدایت تیم ملی و تیم امید قرارداد امضاء کند.

روزهای فیفادی پیش رو از 28 اسفند تا 8 فروردین است. ما در ماه‌های آینده باید برای حضور در جام ملت‌های آسیا در دوحه تلاش کنیم و از سویی تیم امید هم باید برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک بعدی مهیا شود. اعضای هیات رئیسه هم 23 بهمن در شهر چوار گردهم می‌آیند تا تازه ترین نشست خود را برگزار کنند و در نشست این بار مهمترین بحث انتخاب سرمربی برای تیم ملی و تیم امید خواهد بود.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *