بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

23 بهمن، در مورد سرمربی تیم ملی صحبت می‌شود، اما انتخاب نه

بحث درباره انتخاب سرمربی تیم ملی در نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در 23 بهمن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۵
انتخاب سرمربی تیم ملی

تازه‌ترین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی 23 بهمن در چوار یکی از شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تازه‌ترین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی 23 بهمن در چوار یکی از شهرستان‌های استان ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، با توجه به خداحافظی کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران و حضور در دوحه حالا مهدی تاج و دیگر اعضای هیئت رئیسه باید به دنبال یک مربی جدید برای تیم ملی باشند و استارت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از نشست در شهر چوار آغاز می شود. البته چون این نشست اولین نشست در مورد سرمربی جدید خواهد بود، احتمال انتخاب سرمربی در این نشست ضعیف است و گفته می‌شود حداکثر نتیجه‌ای که اعضا در این نشست به آن خواهند رسید، این است که سرمربی تیم ملی داخلی باشد یا خارجی.

رویکرد فدراسیون فوتبال نسبت به انتخاب سرمربی داخلی مثبت است به خصوص که درآمدهای بین‌المللی فدراسیون فوتبال نزد فیفا به دلیل تحریم خزانه‌داری آمریکا مسدود است و پیش‌تر هم مهدی تاج برای پرداخت دستمزد مارک ویلموتس مجبور به قرض از شستا شد و این موضوع دردسرهای زیادی را برای فدراسیون فوتبال درست کرد. دردسرهایی که هنوز تبعات آن به پایان نرسیده است.

امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در نشست 23 بهمن اعضای هیئت رییسه در مورد انتخاب سرمربی جدید صحبت خواهند کرد یا نه؟ گفت:

این جلسه را در روز ۲۳ بهمن و سالروز فاجعه تلخ شهدای چوار خواهیم داشت. با توجه به برنامه‌ریزی‌های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون جلسه در آن شهر برگزار می‌شود و حتماً بحث در مورد سرمربی یکی از مواردی است که در این جلسه و جلسات آتی در مورد آن صحبت می‌کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *