بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارنظر عجیب اسطوره آرژانتینی علیه وینیسیوس و خشم رئالی ها

ماریو کمپس : وینیسیوس همیشه با اعصاب مدافعان بازی می‌کند و بالاخره یک‌جا باید تاوانش را بدهد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۹
ماریو کمپس

ماریو کمپس اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است وینیسیوس در بازی برابر والنسیا از ابتدا روی اعصاب گابریل پائولیستا رفته بود و در نهایت تاوانش را نیز پس داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماریو کمپس اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است وینیسیوس در بازی برابر والنسیا از ابتدا روی اعصاب گابریل پائولیستا رفته بود و در نهایت تاوانش را نیز پس داد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید پنجشنبه شب در دیداری خانگی 2-0 والنسیا را شکست داد و وینیسیوس باز هم روی یکی از همان فرارهای تماشایی‌اش از سمت چپ، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

وینگر سرعتی رئالی‌ها آنقدر خط دفاعی والنسیا را اذیت کرد که در نهایت موجب جنجالی‌ترین صحنه بازی هم شد. در دقیقه 72 بود که او بار دیگر در سمت راست محوطه جریمه والنسیا صاحب موقعیت شد و تنها گابریل پائولیستا را در کنار خودش می‌دید و در صورت عبور از او، می‌توانست با گیورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان حریف، تک به تک شود اما گابریل پائولیستا که به نظر می‌رسید از شب سختی که مقابل وینیسیوس داشته، کلافه شده است، با ضربه ای شدید به ساق دو پای وینیسیوس، او را نقش زمین کرد. در ادامه همین خطا موجب درگیری بازیکنان دو تیم شد و پائولیستا نیز با کارت قرمز داور اخراج شد. او البته دیروز با انتشار متنی از وینیسیوس عذرخواهی کرد و پذیرفت که کنترل خود را در آن صحنه از دست داد.

ماریو کمپس، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه والنسیا، که به عنوان کارشناس ESPN فعالیت می کند، به نوعی از حرکت پائولیستا دفاع کرد و این موضوع باعث عصبانیت رئالی ها شده است.

کمپس گفت:

گابریل قصد مصدوم کردن وینیسیوس را نداشت و اگر او چنین قصدی داشت، زانوی وینیسیوس الان شکسته بود. لگد او شدید نبود. معتقدم وینیسیوس از ابتدای بازی با حرکات بدنی و کلامی گابریل را اذیت کرده بود و این کار همیشگی او است. وینیسیوس همیشه با اعصاب مدافعان بازی می‌کند و بالاخره یک‌جا باید تاوانش را بدهد. همه قرار نیست رفتار وینیسیوس را تحمل کنند و او را ببخشند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *