بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نارضایتی ستاره اروگوئه ای لیورپول از عملکردش : کلوپ از من انتظار دارد

داروین نونیز : خوب بازی نمی‌کنم و کلوپ از من انتظار دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۴
داروین نونیز

داروین نونیز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد خود در این تیم می‌گوید از عملکردش راضی نیست و می‌داند یورگن کلوپ از او انتظار بیشتری دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داروین نونیز مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد خود در این تیم می‌گوید از عملکردش راضی نیست و می‌داند یورگن کلوپ از او انتظار بیشتری دارد.

به گزارش پارس فوتبال، داروین نونیز زمانی که به لیورپول پیوست رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه را شکست، اما در فصل جاری که لیورپول شرایط دشواری پیدا کرده هواداران از همه بازیکنان تیم و به خصوص از داروین نونیز راضی نیستند.

نونیز در فصل جاری تا جایی که در توان داشته تلاش کرده و کسی نمی‌تواند اشتیاق او را زیر سوال ببرد ولی لیورپولی‌ها به خاطر از کوره در رفتن‌های گاه و بی‌گاه و به خصوص ناکامی او در گلزنی به داروین نونیز انتقاد دارند.

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول امروز در مصاحبه‌ای با اسکای ارزیابی صادقانه‌ای از شرایط خود داشت و گفت:

کلوپ می‌خواست همان نونیزی را ببیند که در بنفیکا دیده بود. برای مثال در بازی‌هایی که سال گذشته در چمپیونزلیگ مقابل لیورپول داشتم واقعا خوب بودم. می‌دانم که در حال حاضر خوب بازی نمی‌کنم. ولی همیشه در تلاشم که بهتر بشوم و پیشرفت کنم.

سعی من این است که هر روز بهتر از روز قبل باشم. کلوپ می‌داند که نقطه قوت من سرعتم است و فرار کردن به فضاهای خالی. او می‌گوید باید آرام‌تر باشم و آرامش خودم را حفظ کنم. خواسته دیگر کلوپ این است که بیشتر در زمین حرکت کنم. او می‌گوید من را بازیکن باکیفیتی می‌داند ولی معتقد است باید این دو توصیه را حتما انجام بدهم. و البته او می‌خواهد گل بزنم. بارها به من گفته برای زدن ضربات آخر باید آرامش بیشتری داشته باشم. یورگن می‌خواهد قبل از زدن ضربه آخر عجله نکنم چون کمی عصبانیت یا عجله باعث می‌شود توپ خراب شود. او می‌گوید یک لحظه به خودت وقت بده و آرامش داشته باش؛ در این صورت مطمئن باش گل می‌زنی.

نونیز با اینکه در این مصاحبه نشان داد از انتقاد کردن از خودش هراس ندارد، اما در عین حال خاطرنشان کرد که همچنان در حال عادت کردن به محیط جدید و سازگار شدن با شرایط متفاوت است. او این پروسه را برای بازیکنانی که تازه به لیگ برتر وارد می‌شوند طبیعی می‌داند.

مهاجم لیورپول در ادامه گفت:

سازگار شدن با محیط جدید خیلی مهم است. من به عنوان فوتبالیست باید سازگار بشوم تا فوتبال خوبی ارائه کنم ولی خانواده هم عامل خیلی مهمی است. چرا که اگر خانواده شما خوب باشد خودتان هم خوب هستید. من و خانواده‌ام الان شرایط خوبی داریم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *