بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره جوان لیورپول به افت فاحش تیم کلوپ

هاروی الیوت : باید دست به دست هم بدهیم و برای بیرون رفتن از این وضعیت بجنگیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۹
هاروی الیوت

هاروی الیوت ستاره لیورپول، بعد از حذف این تیم از جام حذفی و شکست مقابل برایتون گفت قرمزها در مسیری اشتباه حرکت می‌کنند و بازگشت از این مسیر به عهده بازیکنان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هاروی الیوت ستاره لیورپول، بعد از حذف این تیم از جام حذفی و شکست مقابل برایتون گفت قرمزها در مسیری اشتباه حرکت می‌کنند و بازگشت از این مسیر به عهده بازیکنان است.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول دیشب با جام حذفی انگلیس خداحافظی کرد و با شکست 2-1 مقابل برایتون امید خود را برای فتح این جام از دست داد.

قرمزهای آنفیلد این روزها در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برند و شباهتی به لیورپول خطرناک فصل گذشته ندارند. هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، که دیشب تنها گل تیمش را وارد دروازه برایتون کرد امروز در یک مصاحبه گفت وظیفه تصحیح مسیر اشتباهی که لیورپول در آن حرکت می‌کند به عهده او و هم‌تیمی‌هایش است.

الیوت در مصاحبه با سایت باشگاه لیورپول گفت:

تا اینجا فصل خیلی سختی بوده. در جلسه تمرینی بعد از بازی با برایتون و تمرینهایی که هفته آینده انجام می‌دهیم باید همه سعی و تلاش‌مان این باشد که وضعیت را تغییر بدهیم و سعی کنیم مسیر را اصلاح کنیم. در بازی بعدی با یک حریف سخت دیگر روبرو می‌شویم. باید خودمان را زیر ذره‌بین بگذاریم و از خودمان انتقاد کنیم ولی در عین حال باید دست به دست هم بدهیم و برای بیرون رفتن از این وضعیت بجنگیم.

علت اینکه فصل گذشته تیم موفقی بودیم این بود که می‌جنگیدیم و هرگز خسته نمی‌شدیم. تلاشهایی که در زمین می‌کردیم و اشتیاق و گرسنگی‌مان برای موفقیت و آرزویی که برای شاد کردن هواداران داشتیم. من شخصا خوشحالم که سرمربی و کادر فنی به من اعتماد دارند و در این بازی‌ها به میدان می‌روم. ما بازیکنان هم باید پاسخ این اعتماد را بدهیم و تیم را به مسیر درست برگردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *