بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رحمتی علیه بهترین آمار و صدرنشینی پرسپولیس!

توقف پرسپولیس در تهران با دفاع منسجم آلومینیوم اراک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۸
توقف پرسپولیس در تهران با دفاع منسجم آلومینیوم اراک

پرسپولیس در روزی که سپاهان به برتری چهار بر یک مقابل گل‌گهر رسیده و صدرنشین لیگ برتر شده بود، نیاز به سه امتیاز داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان مهدی رحمتی با نمایش دفاعی منسجم اجازه کار به مهاجمان پرسپولیس را ندادند.

به گزارش پارس فوتبال، پرسپولیس در روزی که سپاهان به برتری چهار بر یک مقابل گل‌گهر رسیده و صدرنشین لیگ برتر شده بود، نیاز به سه امتیاز داشت تا جایگاهش را از تیم اصفهانی پس بگیرد، اما آنها نتوانستند مقابل نمایش دفاعی منسجم آلومینیوم اراک کاری از پیش ببرند و البته خوش‌شانس هم بودند شاگردان رحمتی با وجود موقعیت بیشتر نسبت به آنها در گلزنی ناموفق بودند.

پرسپولیس با ترکیب کاملا هجومی و بهره‌گیری از شیخ دیاباته و محمد عمری در خط حمله و پشت سر آنها استفاده از مهدی ترابی، امید عالیشاه و … پای به دیدار با آلومینیوم اراک گذاشته بود که در شروع نیمه دوم هم دیگر عناصر خط حمله سرخ‌پوشان مثل عیسی آل‌کثیر و در ادامه سروش رفیعی وارد زمین شدند، اما با این وجود ناکامی آنها در کسب سه امتیاز مقابل شاگردان رحمتی کاری کرد تا صدر هم از دست‌شان برود.

حواشی این مسابقه و صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه کاری کرد تا نمایش آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس کمتر از آنچه باید به چشم آمد، اما شاگردان رحمتی توانستند در این دیدار کمتر از تمام مسابقات این فصل به سرخ‌پوشان شانس گلزنی بدهد و حتی یکبار هم در محوطه جریمه خودی نگذارند توپی به سمت چارچوب برود.

پرسپولیس در این مسابقه برخلاف تمام ۱۷ بازی گذشته این فصل لیگ برتر شانس گل به دست آورد که هر دو شوت در چارچوب آنها توسط امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر نیز از پشت محوطه جریمه زده شد و موقعیت جدی دیگری برای آنها به دست نیامد.

شاگردان رحمتی که در سه مسابقه اخیرشان مقابل گل‌گهر سیرجان، هوادار و صنعت نفت هیچ شکستی نداشتند، مقابل پرسپولیس نیز همین روند را ادامه دادند و توانستند ورزشگاه آزادی را دست پُر ترک کنند و البته اگر دقت بیشتری می‌کردند، حتی برد هم برای آنها همراه می‌شد.

آلومینیوم دو موقعیت عالی گلزنی در محوطه جریمه پرسپولیس در هر دو نیمه به دست آورد که یکبار ضربه سر سید محمداحسان حسینی از کنار تیرک به بیرون رفت و یک مرتبه هم شوت محمدرضا آزادی در محوطه ۶ قدم تبدیل به گل نشد تا دو تیم بدون گل زده این دیدار را تمام کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *