بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های چشم نواز ستاره پاری سن ژرمن + فیلم

گل ها و مهارت های فابیان رویز در پاری سن ژرمن 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰


گل ها و مهارت های فابیان رویز در پاری سن ژرمن 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهارت های برتر فابیان رویز ستاره باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


فابیان روئیز پنیا (اسپانیایی: Fabián Ruiz Peña‎؛ زادهٔ ۳ آوریل ۱۹۹۶)فابیان رویز بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که در پست هافبک میانی برای باشگاه پاری سن-ژرمن بازی می‌کند.

دوران باشگاهی
بتیس
فابیان در لوس پالاسیوس و ویلافرانکا، سبیا، اندلس زاده شد. او در سال ۲۰۰۴ به جوانان رئال بتیس ملحق شد، زمانی که هشت سال داشت، و بعد از اینکه حرفه خود را در لوس پالاسیوس شروع کرد.

او در ژوئیه ۲۰۱۴ به تیم ب باشگاه رئال بتیس ملحق شد، و اولین بازی خود را در ۲۱ سپتامبر در برابر ماربلا در سگوندا دیویسیون بی انجام داد که تیمش با شکست خانگی ۴ بر یک روبرو شد. او به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم وارد زمین شد.

فابیان اولین بازی حرفه ای خود را در ۱۶ دسامبر در برابر لوگو در سگوندا دیویسیون انجام داد که نتیجهٔ آن بازی به برد خارج از خانهٔ ۰–۱ تیمش ختم شد، او در دقیقهٔ ۵۱ و به جای ژاوی تورس وارد زمین شد.

او در ۶ بازی تیمش در طول فصل حضور یافت، و تیمش در آن فصل قهرمان سگوندا دیویژن شد و به لا لیگا صعود کرد.

فابیان رویز اولین بازی خود را در لالیگا در تاریخ ۲۳ اوت ۲۰۱۵ در برابر ویارئال انجام داد، که نتیجهٔ آن به تساوی ۱–۱ ختم شد. او در این بازی به جای آلفرد دیایه وارد زمین شد.

الچه
در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ او در مرحلهٔ اول قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد، و در مرحلهٔ دوم مستقیم به الچه قرض داده شد.[۶] وی اولین گل خود را در لالیگا در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ در برابر خیمناستیک تاراگونا به ثمر رساند؛ که تیمش در آن بازی به برد خارج از خانهٔ ۳ بر یک دست یافت.

فابیان ۱۸ بازی برای این تیم انجام داد، که در پایان فصل الچه به سگوندا دیویژن بی سقوط کرد.

بازگشت به بتیس
او پس از بازگشت، فعالیت خود را در بتیس تحت نظر کیکه ستین سرمربی وقت تیم شروع کرد، اولین گل خود را در لالیگا در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ در بازی برابر لوانته به ثمر رساند؛ که بتیس آن بازی خانگی را با نتیجه ۴ بر صفر برد و او گل دوم را به ثمر رساند. در ۳۱ ژانویه، او قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با بتیس تمدید کرد، و بند خرید وی به قیمت ۳۰ میلیون یورو بود.

در ۳۰ آوریل ۲۰۱۸، وی گل پیروزی بخش تیمش را در برابر مالاگا در دقیقهٔ ۷۳ به ثمر رساند که صعود بتیس را به رقابت‌های لیگ اروپا در فصل ۱۹–۲۰۱۸ تضمین کرد؛ این بازی با برد خانگی ۱–۲ بتیس همراه شد.

ناپولی
در ۵ ژوئیه ۲۰۱۸، فابیان با قراردادی ۵ ساله تا سال ۲۰۲۳ به ناپولی پیوست و به گفته خود باشگاه بند آزادسازی او به قیمت ۳۰ میلیون یورو بوده و آن را پرداخت کرده‌است.

او اولین بازی خود را در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در برابر ستاره سرخ بلگراد انجام داد، او به مدت ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و نتیجه آن بازی به تساوی بدون گل ختم شد.

بعد از ۱۰ روز او اولین بازی خود را در سری آ و در سن پائولو انجام داد، که به برد ۳ بر صفر ناپولی در مقابل پارما انجامید.

وی در 166 بازی برای ناپولی به میدان رفت و 22 گل به همراه 15 پاس گل را به نام خود ثبت کرد.

پاری سن ژرمن
در 31 اوت 2022 فابیان روئیز با قراردادی 5 ساله به ارزش 23 میلیون یورو پاری سن ژرمن پیوست.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *