بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مأموریت سخت گلر جوان استقلال: هفت از ده

تلاش علیرضا رضایی برای هفتمین کلین شیت در دهمین بازی با لباس استقلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸
تلاش علیرضا رضایی برای هفتمین کلین شیت در دهمین بازی با لباس استقلال

علیرضا رضایی می تواند امروز در دهمین دیدار خود با لباس استقلال، به هفتمین کلین شیت نیز دست پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا رضایی می تواند امروز در دهمین دیدار خود با لباس استقلال، به هفتمین کلین شیت نیز دست پیدا کند.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان ریکاردو ساپینتو تا ساعاتی دیگر در کرمان به مصاف تیم مس خواهند رفت. آبی‌پوشان در این دیدار برای سومین بازی متوالی کاپیتان و دروازه‌بان اول خود را به همراه ندارند و باز هم علیرضا رضایی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

رضایی که در لیگ بیست و دوم و تا پیش از مصدومیت حسینی به میدان نرفته بود، در فصل گذشته گلر اول آبی‌ها در رقابت‌های حذفی به شمار می‌رفت و در هر سه بازی تیم مجیدی برابر نود ارومیه، پیکان و نساجی در درون دروازه قرار گرفت.

او فصل گذشته و در خلال رقابت های لیگ برتر نیز برابر نساجی، گل گهر، صنعت نفت و شهر خودرو به میدان رفته بود تا در مجموع و طی هفت مسابقه ای که فصل قبل بازی کرده بود، موفق به ثبت پنج کلین شیت شود.

اما در لیگ امسال، مصدومیت حسینی باعث شد تا رضایی پس از پانزده هفته نیمکت نشینی، در مصاف با سپاهان برای اولین بار در این فصل در ترکیب تیم حاضر شد. دیداری که نتیجه خوبی را به همراه نداشت و آبی‌ها با نتیجه 2 بر یک مغلوب سپاهان شدند. اما رضایی در دومین تجربه خود تحت نظر ساپینتو، مقابل ملوان به میدان رفت و با یک عملکرد خوب، موفق به ثبت اولین کلین‌شیت خود در این فصل شد.

به طور کلی، رضایی در دو فصلی که در جمع آبی‌پوشان حضور داشته، 9 بار در لیگ برتر و جام حذفی برای تیمش به میدان رفته و در 6 بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شده و 4 گل نیز دریافت کرده است. حالا این گلر جوان در دیدار امروز برابر مس کرمان، به دنبال ثبت هفتمین کلین شیت خود در 10 مسابقه ای است که لباس استقلال را بر تن کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *