بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلال بدون گلادیاتور در کرمان! (عکس)

زبیر نیک نفس غایب سرشناس استقلال برابر مس کرمان به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۳
زبیر نیک نفس

شاگردان ساپینتو در شرایطی در کرمان میهمان مس خواهند بود که بازیکن تاثیرگذار خود یعنی زبیر نیک نفس را در اختیار نخواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان ساپینتو در شرایطی در کرمان میهمان مس کرمان خواهند بود که بازیکن تاثیرگذار خود یعنی زبیر نیک نفس را در اختیار نخواهند داشت.

به گزارش پارس فوتبال، آبی‌های تهران در شرایطی برای نزدیک شدن به صدر جدول و برتری برابر مس به مصاف شاگردان حسین‌خانی می‌روند که زبیر نیک‌نفس، بعد از مصدومیت برابر ملوان، تیمش را همراهی نمی‌کند.

زبیر که به خاطر توانایی در انتقال‌های کوتاه و پاسکاری‌های نزدیک در کنار جنگندگی مخصوص خودش، فرهاد مجیدی را به خریدش وا داشت و بعد از آن یک فصل کامل در استقلال درخشید، این فصل چندباری درگیر مصدومیت شده است.

زبیر با حضور ساپینتو هم جایگاهش در ترکیب این تیم را پیدا کرده بود و در نیم‌فصل دوم به خصوص، شروع درخشانی با استقلال داشت و پری‌اسیست او در صحنه گل ارسلان به سپاهان که برای یامگا ارسال کرد، از دید هواداران این تیم دور نماند.

زبیر نیک نفس در میانه زمین مقابل تیم فیزیکی ملوان هم حسابی جنگید و روی یکی از همین برخوردها با بازیکن ملوان، به دلیل فرود آمدن روی کمر مصدوم شد. بعد از این مصدومیت، نیک‌نفس زیر نظر کادر پزشکی تیمش به فیزیوتراپی و سوزن‌درمانی پرداخته و به دلیل حساسیت بازی‌های استقلال در ادامه فصل و تاثیرگذاری او در ترکیب تیم، ساپینتو روی او ریسک نکرد تا این بازیکن با استقلال به کرمان سفر نکند.

باید دید در غیاب نیک‌نفس، بازیکنان استقلال چه عملکردی در ورزشگاه باهنر برابر حریف پرانگیزه کرمانی ارائه خواهند کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *