بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منتفی شدن خرید لحظه آخری بارسا به‌خاطر 18 ثانیه!

متئو آلِمانی : کار انتقال خولین آرائوخو تمام شده بود ولی برای 18 ثانیه تاخیر، انجام نشد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰
خولین آرائوخو

مدیر بخش فوتبال بارسلونا تایید کرد که به دلیل تاخیر 18 ثانیه‌ای و مشکل پیش‌بینی نشده اداری، انتقال خولین آرائوخو از لس آنجلس گلکسی منتفی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیر بخش فوتبال بارسلونا تایید کرد که به دلیل تاخیر 18 ثانیه‌ای و مشکل پیش‌بینی نشده اداری، انتقال خولین آرائوخو از لس آنجلس گلکسی منتفی شد.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی نتوانست بازیکنی را جذب کند. با وجود بازنشستگی جرارد پیکه و جدایی ممفیس دیپای و هکتور بیرین، بارسا همچنان با مشکلات فرپلی مالی روبرو بود و تنها توانست قرارداد گاوی را ثبت کند.

متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، فاش ساخت که این باشگاه بسیار نزدیک به جذب خولین آرائوخو، مدافع راست مکزیکی لوس آنجلس گلکسی، بود. او در این رابطه گفت:

کار انتقال خولین آرائوخو تقریبا تمام شده بود و او قرار بود به تیم دوم ما ملحق شود ولی به خاطر مشکلات اداری و 18 ثانیه تاخیر، انتقال نهایی نشد. از فیفا در این مورد سوال کرده ایم و ببینیم پاسخ چه خواهد بود.

آلِمانی ادامه داد:

درست است که سه بازیکن از جمع ما جدا شدند و نتوانستیم خرید جدیدی داشته باشیم ولی ژاوی از تیمی که داریم راضی است و معتقدیم با همین مجموعه می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. تمام تمرکز خودمان را روی ثبت قرارداد گاوی گذاشته بودیم و حالا روی ثبت قرارداد مارکوس آلونسو، رونالد آرائوخو و اینیاکی پنیا تمرکز داریم.

منتفی شدن جذب سفیان آمرابط:

او را تحت نظر داریم ولی همچنین گزینه‌های دیگری نیز برای هافبک مدنظر هستند. ببینیم تابستان چه خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *