بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش گلزن بارسا به اتهامات داوری علیه کاتلان ها

رافینیا : داور هیچ تاثیری روی پیروزی ما نداشت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۶
رافینیا

رافینیا مهاجم برزیلی بارسا معتقد است بدون کمک داوری بتیس را شکست دادند و حتی داور می توانست یک پنالتی هم برای بارسا بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رافینیا مهاجم برزیلی بارسا معتقد است بدون کمک داوری بتیس را شکست دادند و حتی داور می توانست یک پنالتی هم برای بارسا بگیرد.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا شب گذشته در زمین رئال بتیس و با ارائه نمایشی برتر موفق شد میزبانش را 1-2 شکست دهد و صدرنشینی اش در لالیگا را مستحکم تر کند. فاصله بارسا با رئال حالا به هشت امتیاز افزایش یافته و باید دید رئال امشب برابر والنسیا چه خواهد کرد. گل اول بارسا را رافینیا در دقیقه 65 به ثمر رساند و روبرت لواندوفسکی هم در ادامه گل دوم را زد.

رافینیا در مورد بازی گفت:

حس بسیار خوبی داریم و سخت تلاش کردیم تا به صدر برسیم و می‌خواهیم به همین مسیر ادامه دهیم. نتیجه تمرین و تلاش تیم کسب سه امتیازهای متوالی است و برتری برابر بتیس اعتماد به نفس تیم را نیز بالاتر خواهد برد. می‌دانستیم بازی سختی خواهد شد و بتیس چه تیم خوبی است اما مطمئن بودیم که اگر بازی خودمان را انجام دهیم، برنده خواهیم شد. پس از گل اول برای زدن گل دوم تلاش کردیم و این بار موفق بودیم.

وی در مورد اعتراض بتیسی ها به داور بازی گفت:

روی گلی که زدم معتقدم دی‌یونگ توپ را از همانجایی که گاوی سرنگون شد، به بالده رساند و گل کاملا درست بود. داوری هیچ مشکلی نداشت و حتی معتقدم در یک صحنه باید برای ما پنالتی هم می‌گرفت چرا که بازیکن بتیس روی من خطا کرد. در هر صورت داوری روی نتیجه بازی هیچ تاثیری نگذاشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *