بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عاملان حمله به وینیسیوس شناسایی شدند + عکس

شناسایی 6 نفر از عاملان حمله به وینیسیوس پیش از دربی مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۶
وینیسیوس

هفته پیش و قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته پیش و قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز اعلام شد که پلیس آنها را شناسایی کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، هفته گذشته و در پی به نمایش گذاشتن عروسکی با پیراهن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، درحالیکه طناب به گردنش آویزان شده بود در شهر مادرید جنجال در فوتبال اسپانیا بالا گرفت.

این اقدام توسط گروهی از هواداران افراطی باشگاه اتلتیکو مادرید در آستانه دربی امشب شهر مادرید در کوپا دل‌ری اتفاق افتاد. بعد از آن پیامهای زیادی منتشر شد که حمایت گروه‌های مختلف مردم اسپانیا از ستاره برزیلی رئال را نشان می‌داد.

وینیسیوس

باشگاه رئال مادرید ضمن تشکر از حمایت‌ها از وینیسیوس از اقدام گروهی از هواداران اتلتیکو به شدت انتقاد کرد و خواهان پاک شدن فضای فوتبال این کشور از رفتارهای غیر قابل قبول شد. اتلتیکو مادرید هم بیانیه داد و این حرکت را محکوم کرد.

ساعاتی پیش کادنا سر ادعا کرد که پلیس مادرید به اثر انگشت و DNA متخلفان دست یافته و آنها را شناسایی کرده است. همچنین تصاویری دقیق از ماشین و پلاک آن نیز در اختیار پلیس است که به لطف دوربین های امنیتی ثبت شده اند. طبق این گزارش، 6 نفر در این قضیه دخالت داشته اند و همگی تحت تعقیب پلیس قرار دارند ولی هنوز دستگیر نشده اند. تلاش پلیس برای بازداشت آنها ادامه دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *