بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عجیب اما واقعی ؛ برنابئو برای والنسیا طلسم شده است!

ناکامی 5429 روزه والنسیا در کسب پیروزی در سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۱
والنسیا

5429 روز است که والنسیا نتوانسته در برنابئو برابر رئال پیروز شود. در یک دوره دیگر نیز این تیم 15 سال و نیم از کسب پیروزی در زمین رئال ناکام مانده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

5429 روز است که والنسیا نتوانسته در برنابئو برابر رئال پیروز شود. در یک دوره دیگر نیز این تیم 15 سال و نیم از کسب پیروزی در زمین رئال ناکام مانده بود.

به گزارش پارس فوتبال، والنسیا امشب در دیداری معوقه به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. تیمی بحران زده که پس از اخراج جنارو گتوزو، حالا وورو را روی نیمکت می بیند. 5429 روز از آخرین باری که والنسیا در برنابئو موفق به پیروزی برابر رئال شد، می گذرد. در مارس 2008 این تیم به لطف گل دقایق پایانی آریزمندی توانست رئال را در برنابئو شکست دهد و پس از آن تنها توانسته به پنج تساوی دست یابد و در دیگر بازی ها مغلوب شده است.

این دومین روند نتیجه گیری بد والنسیا در زمین رئال مادرید است. والنسیا بین سال های 1968 تا 1983 و به مدت 5684 روز نتوانسته بود در برنابئو رئال را شکست دهد.

سال 2023 به بدترین شکل ممکن برای خفاش ها شروع شده و این تیم با مشکلات ورزشی و مدیریتی شدیدی روبرو است و هواداران نیز مصرانه خواهان کناره‌گیری مالک سنگاپوری هستند. والنسیا در تاریخ خود 87 بار در برنابئو برابر رئال قرار گرفته، 9 بار برنده شده، 14 بار مساوی کرده و 64 بار نیز شکست خورده است. امشب طلسم برابر تیم آماده کارلو آنچلوتی می‌شکند؟

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *