بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رویای ستاره ناراضی یووه: باید به رئال بروم!

درخواست دوشان ولاهوویچ از مدیر برنامه هایش برای انتقال به رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۲
درخواست دوشان ولاهوویچ از مدیر برنامه هایش برای انتقال به رئال مادرید

دوشان ولاهوویچ زمستان سال گذشته با قراردادی گرانقیمت و حواشی بسیار زیاد از فیورنتینا راهی یوونتوس شد، اما اکنون از شرایطش ناراضی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دوشان ولاهوویچ ستاره یوونتوس، علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد.

به گزارش پارس فوتبال، دوشان ولاهوویچ زمستان سال گذشته با قراردادی گرانقیمت و حواشی بسیار زیاد از فیورنتینا راهی یوونتوس شد.

این بازیکن به محض حضور در جمع بازیکنان این تیم موفق شد عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد و گل‌های حساسی را هم برای این تیم به ثمر رساند تا بسیاری به تحسین او مشغول شوند.

با این حال شرایط مطابق خواسته او پیش نرفته و افت شخصی خودش در این فصل و همچنین شرایط یوونتوس باعث شده که بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی به تمایل این مهاجم به ترک تورین، خصوصا پس از کسر 15 امتیاز از این تیم به دلیل تخلف مالی خبر دهند.

پیش از این نیز گفته شده بود که ولاهوویچ شرایط جدایی از یوونتوس را برررسی می‌کند اما حالا یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه رئال مادرید مدعی شده که او علاقه بسیار زیادی به پوشیدن پیراهن این تیم دارد و حتی خودش را به آنها پیشنهاد کرده است.

گفته می‌شود که این بازیکن به مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده که رویایش بازی در سانتیاگو برنابئو برای رئال است و از او خواسته که هرطور شده ترتیب پیوستن او به این باشگاه را بدهد.

این در حالی است که روز گذشته چند رسانه اسپانیایی هم از علاقه رئال به جذب یک مهاجم جدید برای فصل آینده خبر داده بودند تا بتواند کم کم جای کریم بنزما را در ترکیب این تیم بگیرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *