بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نحوه ی آماده سازی کیک گلابی

نکات مهم در تهیه ی کیک گلابی

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۰
نحوه ی آماده سازی کیک گلابی

در یک کاسه شکر را با گلابی خرد شده مخلوط کرده و با قاشق مخلوط کنید. تخم مرغ، روغن پخت و پز، وانیل و کره آب شده را اضافه کنید. همه را با قاشق مخلوط کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یک کاسه شکر را با گلابی خرد شده مخلوط کرده و با قاشق مخلوط کنید. تخم مرغ، روغن پخت و پز، وانیل و کره آب شده را اضافه کنید. همه را با قاشق مخلوط کنید. در یک کاسه بزرگ آرد، نمک، بکینگ پودر، زنجبیل آسیاب شده، دارچین و میخک را با هم مخلوط کنید. بهتر است از مراکز فروش عمده گلابی این محصول را خریداری کنید. مخلوط آرد را با مخلوط گلابی ترکیب کرده و همه مواد را با قاشق هم بزنید تا همه مواد خیس شوند.

یک ظرف پخت 8*8 را با روغن آشپزی اسپری کنید. در خمیر کیک بریزید و روی آن آجیل بپاشید. در فر از قبل گرم شده با دمای 350 درجه به مدت 35 تا 40 دقیقه یا تا زمانی که تست وسط انجام شود بپزید. ما فکر نمی کنیم این کیک نیاز به فراست داشته باشد اما قبل از سرو روی آن مقداری پودر قند می پاشیم.

نحوه ی آماده سازی کیک گلابی

نکات مهم در تهیه ی کیک گلابی

همیشه از کره نرم شده در دمای اتاق استفاده کنید. اگر بلافاصله سرو نمی کنید، توصیه می کنم بلافاصله گرد و غبار کیک را پاک نکنید. رطوبت گلابی قند را جذب می کند. درست قبل از سرو کیک را گردگیری کنید. می توانید با خرید بادام عمده، مقداری گرد آن را به مواد اولیه اضافه کنید.

فقط از کره واقعی استفاده کنید. از تابه کوچکتر غیر از آنچه توصیه می شود استفاده نکنید که تابه فوم فنری گرد 10 × 3 اینچی است زیرا قابلیت آزاد سازی آسان دارد.

از گلابی رسیده استفاده نکنید. همیشه از گلابی نرم استفاده کنید. بسته به فر و ضخامت قالب شما، کیک ممکن است کمتر یا بیشتر زمان ببرد. یک خلال دندان یا سیخ را در مرکز کیک قرار دهید تا بررسی کنید که آیا تمیز بیرون می آید یا خیر.

اگر گلابی را در خمیر کیک خود دوست دارید، 1/2 فنجان گلابی پوره شده یا پوره شده را قبل از پخت به خمیر کیک اضافه کنید. ممکن است فقط چند دقیقه بیشتر طول بکشد تا به طور کامل در زمان طبخ معمولی پخته شود.

نحوه ی آماده سازی کیک گلابی

آیا می توانم کیک گلابی را فریز کنم؟

بله، می توانید این کیک گلابی را کاملاً فریز کنید. اما اگر شما تصمیم گرفتید با توجه به قیمت توت فرنگی 1401، کیک توت فرنگی تهیه کنید اصلا آن را فریز نکنید.

با این حال بافت برش های گلابی پس از انجماد کمی تغییر می کند. همچنین برای حفظ سوختگی در فریزر که باعث خشک شدن کیک می شود، آن را خیلی خوب می پیچم. می توانید تا یک ماه فریز کنید. اما این کیک بیش از یکی دو روز دوام نمی آورد، بنابراین من بسیار شک دارم که نیاز به فریز کردن آن داشته باشید.

نحوه ی آماده سازی کیک گلابی

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *