بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی رسمی چلسی از گران ترین خرید تاریخش ؛ انزو فرناندز با شماره 5 + عکس

تصاویری از انزو فرناندز با پیراهن شماره 5 چلسی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۴۱
تصاویری از انزو فرناندز با پیراهن شماره 5 چلسی

چلسی از خرید جدید خود، انزو فرناندز، رسما رونمایی کرد تا مشخص شود این هافبک آرژانتینی با پیراهن شماره 5 چلسی بازی خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرد انزو فرناندز را با قراردادی 121میلیون یورویی از بنفیکا به خدمت گرفته است.

فرناندز به این ترتیب رکورد تاریخ نقل و انتقالات انگلیس را شکست و به گران‌قیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شد. هافبک آرژانتینی تا سال 2031 بازیکن چلسی خواهد بود.

باشگاه چلسی دقایقی پیش در سایت خود تصاویری از انزو فرناندز با پیراهن آبی این تیم را منتشر کرد. جوان آرژانتینی چلسی پیراهن شماره 5 تیم را به دست گرفته و به دوربین‌ها نشان می‌دهد. این پیراهن پیش از این در اختیار جورجینیو بود که دیروز هم‌زمان با قرارداد انزو فرناندز، چلسی را ترک کرد و راهی آرسنال شد.

انزو فرناندز یکی از ارکان اصلی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر بود و در پایان رقابت‌ها جایزه بهترین بازیکن جوان جام را از آن خود کرد و همین باعث شد تا باشگاه‌های بزرگی برای خرید او اقدام کنند و در نهایت این آبی‌های لندن بودند که توانستند او را به خدمت بگیرند.

چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی پیش از نهایی کردن انتقال انزو فرناندز، 7 بازیکن دیگر به خدمت گرفته بود: میخایلو مودریک، بنو بادیاشیله، نونی مادوکه، مالو گوستو، آندری سانتوس، داوید داترو فوفانا و ژوائو فلیکس. به این ترتیب یکی از پرفعالیت‌ترین بازارهای زمستانی تاریخ این باشگاه در ژانویه 2023 رقم خورد.

انزو فرناندز تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش تنها 10میلیون یورو از ریورپلاته به بنفیکا پیوست. اما باشگاه آرژانتینی به تصمیمی هوشمندانه در قرارداد او بندی گنجاند که از انتقال بعدی انزو 25درصد مبلغ قرارداد به ریور تعلق بگیرد. به همین دلیل است که ریورپلاته بعد از انتقال این جوان آرژانتینی به چلسی مبلغ 35میلیون یورو به دست خواهد آورد. جالب اینجاست که این مبلغ بیش از رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه آرژانتینی است.

تصاویری از انزو فرناندز با پیراهن شماره 5 چلسی تصاویری از انزو فرناندز با پیراهن شماره 5 چلسی تصاویری از انزو فرناندز با پیراهن شماره 5 چلسی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *