بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تشویق پاریسی ها توسط گالتیه در آستانه دیدار با مون پلیه

کریستوف گالتیه : استثنا نداریم، همه باید بیشتر تلاش کنند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۲
کریستوف گالتیه

کریستوف گالتیه سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مون‌پلیه به بازیکنان تیمش هشدار داد و گفت همه بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن باید در زمین بیشتر تلاش کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوف گالتیه سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مون‌پلیه به بازیکنان تیمش هشدار داد و گفت همه بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن باید در زمین بیشتر تلاش کنند.

به گزارش پارس فوتبال، پاری‌ سن‌ ژرمن بعد از تساوی ناامیدکننده مقابل رنس در بازی روز یکشنبه، امروز در خانه مون‌پلیه به مصاف این تیم می‌رود.

پی‌اس‌جی در حضور ستاره‌های بزرگش مقابل رنس نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاورد تا اختلافش با تیم دوم جدول به 3 امتیاز کاهش یابد. کریستوف گالتیه که در پایان آن مسابقه هم از بازیکنانش انتقاد کرده بود، در یک کنفرانس خبری بار دیگر به آنها هشدار داد و گفت تک تک بازیکنان پی‌اس‌جی باید در زمین بیشتر تلاش کنند.

باید هر چه سریع‌تر راه‌حل پیدا کنیم

به هیچ وجه نمی‌توانیم از عملکردمان در نیمه اول بازی مقابل رنس دفاع کنیم و راضی باشیم. باید هر چه سریع‌تر راهی پیدا کنیم تا تیم در سطحی به مراتب بالاتر از این بازی کند.

عملکرد مثلث مسی-نیمار-امباپه

همه بازیکنان پی‌اس‌جی باید در زمین بیشتر تلاش کنند. من معتقدم سیستم ما مشکلی ندارد. بیایید یک بار دیگر بازی با رنس را ببینیم. اگر کیلیان و لئو در زمان دفاع مثل بازی‌های قبلی، یعنی مثل عملکرد همیشگی‌شان، کار کرده بودند، شک ندارم که الان چنین سؤال‌هایی از من پرسیده نمی‌شد.

آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه

وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته شد، درباره‌اش صحبت می‌کنیم. تا جایی که من خبر دارم دو یا سه بازیکن دیگر به ما اضافه می‌شود. باشگاه کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد. ولی اینجا می‌گویم که حتی اگر هیچکس به تیم اضافه نشود، مشکلی نیست. این تیم ماه‌هاست که کارش را خوب انجام داده است.

انتقال حکیم زیاش به پاری‌سن‌ژرمن؟

باشگاه روی زیاش کار می‌کند، ولی در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم او بازیکن چلسی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *