بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاریس دو بازیکن در نقل‌وانتقالات زمستانی می‌خواهد

گالتیه : باشگاه پاری سن ژرمن در تلاش است تا یک یا دو بازیکن را در مقطع فعلی جذب کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۵
پاری سن ژرمن

گالتیه تاکید کرد که پاری سن ژرمن در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک یا دو بازیکن را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گالتیه تاکید کرد که پاری سن ژرمن در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک یا دو بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش پارس فوتبال، طبق گفته کریستف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، باشگاه فرانسوی در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه حداقل یک بازیکن به خدمت بگیرد. این در حالی است که باشگاه فرانسوی هنوز بازیکنی را در مقطع فعلی به خدمت نگرفته است و پابلو سارابیا نیز PSG را به مقصد وولوز ترک کرد.

تاکید سرمربی پاری‌سن‌ژرمن روی تقویت خط حمله تیمش است. این باشگاه تلاش می کند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، خواسته سرمربی خود را عملی کند.

کریستف گالتیه در جمع خبرنگاران گفت:

مطلع هستم که باشگاه در تلاش است تا یک یا دو بازیکن را در مقطع فعلی جذب کند. ما باید تیم خود را تقویت کنیم. به بازیکنان تهاجمی متفاوتی نسبت به آنها که در حال حاضر داریم، نیازمندیم. البته موضوع فیرپلی مالی کمی دست ما را در این مورد بسته است.

پاری سن ژرمن که با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ یک فرانسه قرار دارد، با مالکوم مهاجم زنیت به توافق رسید تا جای سارابیا را بگیرد. همچنین انتظار می‌رود که آنها میلان اشکرینیار را از اینتر به خدمت بگیرند؛ اگرچه این مدافع می‌تواند به‌جای این انتقال نسبتا پرهزینه، در تابستان به صورت رایگان راهی پاریس شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *