بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جانشین اریکسن پیدا شد: او از مونیخ می‌آید

تایید انتقال قرضی مارسل سابیتزر از بایرن مونیخ به منچستریونایتد تا پایان فصل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۰
تایید انتقال قرضی مارسل سابیتزر از بایرن مونیخ به منچستریونایتد تا پایان فصل

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مذاکرات منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مذاکرات منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسیده و او به زودی راهی شهر منچستر می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از مصدومیت کریستین اریکسن، زمانی که معلوم شد این ستاره دانمارکی برای مدتی طولانی قادر به بازی برای منچستریونایتد نیست، شیاطین سرخ به تلاش‌های خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی شدت دادند تا هر چه سریع‌تر جایگزینی برای اریکسن به خدمت بگیرند.

امروز از انگلیس خبر رسید که مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی بایرن مونیخ، مهره مد نظر اریک تن‌هاخ است. مذاکرات دو باشگاه درباره انتقال قرضی او موافقت‌آمیز بوده و سابیتزر در ساعت‌‌های آینده مونیخ را ترک و به شهر منچستر پرواز خواهد کرد.

اریک تن‌هاخ امروز در کنفرانس خبری خود گفت قطعی کردن انتقال در آخرین روز پنجره زمستانی دشوار است. اما در بایرن مونیخ، مدیران باشگاه این مربی هلندی را به خوبی می‌شناسند، چرا که او مدتی به عنوان مربی و دستیار سرمربی در بایرن خدمت کرده است. به نظر می‌رسد این رابطه قدیمی در تسریع مذاکرات بین بایرن و یونایتد موثر بوده است.

حالا که مشخص شده اریکسن تا اواخر آوریل به میدان برنمی‌گردد تن‌هاخ در بازی‌های هفته آینده تنها دو هافبک مرکزی آماده در اختیار دارد. در این شرایط، انتقال سابیتزر به اولدترافورد کاملا منطقی به نظر می‌رسد. به خصوص با توجه به بازی حساسی که شیاطین سرخ روز چهارشنبه در نیمه‌نهایی جام اتحادیه مقابل ناتینگهام فارست در پیش دارند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *