بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره فرانسوی بایرن فراری شده است : همین امروز!

عجله شدید بنجامین پاوارد برای جدایی از بایرن در زمستان و انتقال به بارسلونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۳
بنجامین پاوارد

بنجامین پاوارد از شرایطش در بایرن مونیخ راضی است و پیش از این گفته شده بود که قصد دارد این تیم را در تابستان سال آینده ترک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بنجامین پاوارد مدافع بایرن مونیخ، امیدوار است که بتواند همین امروز از این باشگاه جدا و راهی بارسلونا شود.

به گزارش پارس فوتبال، بنجامین پاوارد از شرایطش در بایرن مونیخ راضی است و پیش از این گفته شده بود که قصد دارد این تیم را در تابستان سال آینده ترک کند.

این تصمیم او باعث شد که بایرن مونیخ به فکر جذب جانشینی برای این بازیکن باشد و در نهایت با منچسترسیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به آلیانز آرنا به توافق رسید اما حالا به نظر می‌رسد که این مدافع فرانسوی قصد دارد در سریع‌ترین زمان ممکن مونیخ را ترک کند.

فرناندو پولو، خبرنگار موندو دیپورتیوو، که به باشگاه بارسلونا نزدیک است خبر داده که این بازیکن خودش را به صدرنشین لالیگا پیشنهاد داده و از آنها خواسته که همین امروز برای جذب کردنش اقدام کنند.

این در حالی است که تنها چند ساعت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا باقی مانده اما با توجه به این که لالیگا اجازه ثبت قرارداد و جذب بازیکنان جدید را به بارسا داده، احتمال می‌رود که این باشگاه امروز خریدی را انجام دهد.

ژاوی پیش از این از مدیران این باشگاه خواسته بود که برای تقویت تیمش در پست مدافع کناری اقدام کنند و پاوارد می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمربی بارسا باشد تا بتواند از او در ادامه فصل در ترکیب تیمش استفاده کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *