بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی: جورجینیو به آرسنال پیوست + عکس

قرارداد رسمی یک و نیم ساله جورجینیو با آرسنال پس از جدایی از چلسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۲
جورجینیو

جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی، درحالی‌که شش ماه به پایان قراردادش با این باشگاه باقی مانده بود، رسما به آرسنال پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی، درحالی‌که شش ماه به پایان قراردادش با این باشگاه باقی مانده بود، رسما به آرسنال پیوست.

به گزارش پارس فوتبال، دقایقی پیش جورجینیو با حضور در دفتر باشگاه آرسنال قراردادی رسمی امضا کرد تا از این پس با پیراهن توپچی‌ها به میدان برود. از قرارداد این بازیکن 31ساله ایتالیایی با چلسی شش ماه دیگر باقی مانده بود.

آرسنال برای بازخرید شش ماه باقی‌مانده از قرارداد جورجینیو 11میلیون یورو به چلسی پرداخته است. توپچی‌ها همچنین حداکثر 2میلیون یورو به عنوان پاداش قرارداد به این ستاره ایتالیایی پرداخت خواهند کرد.

آرسنال در روزهای اخیر تلاش می‌کرد مویسس کایسدو را از برایتون به خدمت بگیرد، ولی در آخرین روز نقل و انتقالات، زمانی که امید خود به این بازیکن برایتون را از دست داد، به سراغ جورجینیو رفت تا او را از چلسی به خدمت بگیرد.

جورجینیو

جورجینیو در بهترین زمان ممکن به آرسنال ملحق می‌شود، چرا که اخیرا محمد الننی با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه شده و چلسی تایید کرد که به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست خواهد داد. آرتتا در گذشته بارها از کمبود گزینه‌هایش در خط میانی صحبت کرده بود. مصدومیت توماس پارتی در دیدار هفته گذشته آرسنال و منچسترسیتی باعث شد نگرانی‌های آرتتا افزایش پیدا کند.

حالا جورجینیو به آرسنال پیوسته تا خیال آرتتا را بابت خط میانی‌اش راحت‌تر کند. این ستاره ایتالیایی با توپچی‌ها قراردادی 18ماهه امضا کرد و البته آرسنال از این گزینه برخوردار است که قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کند.

جورجینیو بعد از معرفی به عنوان بازیکن جدید آرسنال در اولین صحبت‌های خود گفت:

میکل آرتتا نقش مهمی در این تصمیم من داشت، چرا که می‌دانم میکل قبلا هم چند بار سعی کرده بود من را به تیم خودش اضافه کند. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من شگفت‌زده شده بودم. ولی از این فرصت استفاده کردم تا با یک چالش فو‌ق‌العاده مواجه شوم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *