بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب صخره منچستریونایتد + فیلم

گل ها و مهارت های برتر کاسمیرو در منچستریونایتد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۱


گل ها و مهارت های برتر کاسمیرو در منچستریونایتد را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهارت های کاسمیرو ستاره برزیلی باشگاه منچستریونایتد در فصل 2022/2023 را آنماده کرده ایم.


کارلوس هنریکه کاسمیرو  (به پرتغالی: Carlos Henrique Casimiro) که عمدتا با نام کاسمیرو شناخته می‌شود بازیکن فوتبال اهل برزیل است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلستان و تیم ملی برزیل بازی می‌کند.

عملکرد باشگاهی
رئال مادرید
کاسمیرو در ماه دسامبر سال ۲۰۱۳ میلادی از سائو پائولو به رئال مادرید کاستیا پیوست و در طول این مدت در ۱۵ بازی برای رئال مادرید کاستیا به میدان رفت و در ماه آوریل و در بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس برای تیم اصلی نیز بازی کرد. کاسمیرو به صورت قرضی به رئال مادرید رفته بود اما در تابستان ۲۰۱۴ با قراردادی دائمی به رئال مادرید پیوست. این بازیکن عملکرد درخشانی در بازی‌های پیش فصل رئال مادرید داشت.

پورتو
باشگاه رئال مادرید تأیید کرد که هافبک برزیلی خود را به صورت قرضی برای یک فصل به پورتو واگذار کرده‌است. طبق قرارداد پورتو می‌توانست در پایان فصل بعد قرارداد کاسمیرو را نهایی کند. همچنین بعد از نهایی کردن قرارداد توسط پورتو، گزینه خرید مجدد توسط رئال مادرید فعال می‌شد.

بازگشت به مادرید
کاسمیرو فصل موفقی را در پورتو سپری کرد و سران مادریدی تصمیم گرفتند با پرداخت ۷٫۵ میلیون یورو، او را دوباره به تیم بازگردانند.

این ستاره توانست با این تیم در سال‌های ۱۶–۲۰۱۵، ۱۷–۲۰۱۶، ۱۸–۲۰۱۷ و ۲۲–۲۰۲۱ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۷ یکی از چهار گلی که رئال مادرید به یوونتوس زد را با ضربه ای زیبا به ثمر رساند


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *