بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به رئال: مندی 2 ماه دور از میادین

دوری 2 ماهه فرلاند مندی از میادین به دلیل مصدومیت در دیدار با اتلتیکو مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۹
فرلاند مندی

فرلاند مندی در نیمه اول دربی مادرید (یک چهارم نهایی کوپا دل ری) مصدوم شد و جای خود را به دنی سبایوس داد. ظاهرا او 2 ماه نمی تواند بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در حساس‌ترین مقطع فصل، فرلاند مندی را برای دو ماه در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش پارس فوتبال، فرلاند مندی در نیمه اول دربی مادرید (یک چهارم نهایی کوپا دل ری) مصدوم شد و جای خود را به دنی سبایوس داد. ادواردو کاماوینگا به دفاع چپ رفت و سبایوس جای کاماوینگا در خط میانی را گرفت. در بازی یکشنبه شب برابر سوسیداد نیز کاماوینگا مدافع چپ رئال بود و پس از تایید دوری طولانی‌ مدت مندی از میادین، به نظر می‌رسد کاماوینگا گزینه اصلی کارلو آنچلوتی برای دفاع چپ باشد و ناچو همچنان در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد.

در مقطعی که رئال مادرید باید سه بازی در 35 روز برابر بارسا انجام دهد و دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و بازی برگشت برابر اتلتیکو در لالیگا را نیز پیش رو دارد، غیبت دو ماهه مندی بدترین خبر ممکن برای کادر فنی رئال بود.

در چهار فصل اخیر، مندی 9 بار مصدوم شده که هشت موردش عضلانی بوده و او در مجموع 300 روز به دور از میادین بوده است. مندی فصل گذشته چهار بار مصدوم شد و سه ماه و نیم را از دست داد. او در 35 بازی از 56 بازی فصل رئال حاضر بود (62 درصد). در فصل 21-2020، مندی به دلیل مصدومیت 123 روز دور از میادین بود و در فصل 20-2019 نیز دو ماه مصدوم بود و در 32 بازی از 51 بازی رئال به میدان رفت (63 درصد).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *