بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب ستاره آمریکایی یووه به حضور قرضی در انگلیس

وستون مک کنی : با یک سنگ هم کنار می آیم!

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۲
وستون مک کنی

وستون مک کنی با قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری به لیدزیونایتد پیوست. این انتقال قابلیت دائمی شدن را نیز دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وستون مک کنی خرید جدید لیدز یونایتد تاکید کرد که مشکلی از بابت سازگاری با محیط جدید ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، وستون مک کنی با قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری از یوونتوس به لیدز یونایتد پیوست. این انتقال قابلیت دائمی شدن را نیز دارد. حالا لیدز در ترکیب خود سه بازیکن از تیم ملی آمریکا خواهد داشت؛ اتفاقی که ستاره تازه وارد این تیم را هیجان زده کرده است. او از اینکه می‌تواند در عرصه باشگاهی نیز کنار تایلر آدامز و برندن آرونسون بازی کند، ابراز خوشحال کرد.

مک کنی در گفت و گویی که پس از انتقال به لیدز با اسکای داشت در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد در محیط جدید، با دوستان هموطنش زندگی کند یا خیر گفت:

کجا باید زندگی کنم؟ این مدت را من با تایلر گشتم! من مطمئنم که برندان نیز از دیدن من در اینجا هیجان زده شده است. ما برای بازی کنار هم لحظه شماری می کنیم.

خرید جدید لیدز در ادامه با بیان اینکه مادرش او را Social Butterfly (برای افراد برونگرا و محبوبی به کار‌ می‌رود که خیلی راحت می‌توانند با محیط های جدید سازگار شوند.) خطاب می‌کرد افزود:

من با هر کسی کنار می‌آیم. مادرم همیشه می‌گفت اگر لازم باشد حتی می‌تواند با یک سنگ هم کنار بیایم.

مک کنی و آدامز دو ستون خط میانی تیم ملی آمریکا به شمار می روند که در هر چهار بازی تیم ملی کشورشان در جام جهانی قطر حضور داشتند. حالا این دو در کنار آرونسون و زیر نظر یک سرمربی آمریکایی به دنبال ارتقای سطح فوتبال خود تا جام جهانی 2026 هستند که قرار است به میزبانی کشورشان برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *