بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تور سیتی برای ستاره تیم آرتتا: آرسنال نگران نیست

تلاش منچسترسیتی برای جذب بوکایو ساکا علیرغم راضی بودن وی از شرایطش در آرسنال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
بوکایو ساکا

گزارشها در انگلیس حاکی است منچسترسیتی به جذب بوکایو ساکا از آرسنال علاقه‌مند است ولی توپچی‌ها بابت از دست دادن این وینگر انگلیسی نگرانی ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گزارشها در انگلیس حاکی است منچسترسیتی به جذب بوکایو ساکا از آرسنال علاقه‌مند است ولی توپچی‌ها بابت از دست دادن این وینگر انگلیسی نگرانی ندارند.

به گزارش پارس فوتبال، نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب بوکایو ساکا از آرسنال دارد. این باشگاه مدتی است شرایط ساکا را زیر نظر دارد.

این در حالی است که آرسنال از مدتی پیش در تلاش است تا وینگر انگلیسی را برای تمدید قراردادش راضی کند. توپچی‌ها در مذاکرات با ساکا به او اطلاع داده‌اند که قصد دارند قراردادی طولانی‌مدت با او امضا کنند.

ساکا می‌داند که در صورت امضا کردن قرارداد جدید به یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم تبدیل خوهد شد. او در فصل جاری به یکی از بهترین مهره‌های تیم آرتتا تبدیل شده است. اتلتیک می‌گوید حتی در فصل گذشته که آرتتا روزهای سختی را در آرسنال سپری می‌کرد ساکا یکی از بهترین بازیکنانی بود که در پازل تاکتیکی او کار می‌کرد.

اتلتیک می‌گوید ساکا لزوما تمایلی به ترک آرسنال ندارد ولی اگر منچسترسیتی با پیشنهادی نجومی از راه برسد ممکن است او برای پیوستن به تیم پپ گواردیولا وسوسه شود.

اما از طرف آرسنال در حال حاضر نگرانی‌ای بابت از دست دادن ساکا مطرح نیست. توپچی‌ها از اهمیتی که این وینگر انگلیسی برای تیم‌شان دارد آگاهند اما در عین حال می‌دانند سیتی شک ندارد که در صورت نزدیک شدن به او با مخالفت شدید آرسنال مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *