بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وراتی برای بیرون رفتن از زمین خیلی عجله داشت + عکس

اخراج مارکو وراتی در دیدار با رنس پس از تکل وحشتناک روی بازیکن حریف

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳
اخراج مارکو وراتی در دیدار با رنس پس از تکل وحشتناک روی بازیکن حریف

به نظر می رسد که مارکو وراتی به حضور روی نیمکت و بازی به عنوان بازیکن جایگزین، عادت ندارد. او ده دقیقه پس از ورود به زمین اخراج شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن تنها ده دقیقه بعد از ورود به زمین، اخراج شد.

به گزارش پارس فوتبال، به نظر می رسد که مارکو وراتی به حضور روی نیمکت و بازی به عنوان بازیکن جایگزین، عادت ندارد. این بازیکن ایتالیایی که پای ثابت ترکیب اصلی پاری‌ سن‌ ژرمن است، در بازی مقابل رنس کار را از روی نیمکت شروع کرد و بعد از ورود به زمین در نیمه دوم، خیلی زود به خاطر خطای شدید اخراج شد.

در این دیدار شرایط برای تیم میزبان خوب پیش نرفت و گاتلیه تصمیم گرفت تا مارکو وراتی را در شروع نیمه دوم به زمین بفرستد. حضور این بازیکن در زمین اما دوام زیادی نداشت و ملی پوش ایتالیایی پی‌اس‌جی تنها ده دقیقه بعد از اضافه شدنش به ترکیب، کارت قرمز داور را مقابل چشمان خود دید.

هشت دقیقه بعد از گل نیمار، وراتی با یک تکل خشن، مچ پای جانیا ایتوی ژاپنی را هدف گرفت. این خطای خشن جایی برای اغماض نگذاشت و داور بازی بی درنگ، هافبک پاریس را با کارت قرمز جریمه کرد. البته جالب این جاست که با وجود مشخص بودن خطا و شدت آن، صحنه یاد شده در VAR نیز مورد بررسی قرار گرفت.

اخراج مارکو وراتی در دیدار با رنس پس از تکل وحشتناک روی بازیکن حریف

ملی پوش ایتالیایی پاریس بعد از دریافت کارت قرمز با لبخندی تلخ، زمین بازی را ترک کرد، در حالی که دستکش های خود را از دست خارج و به گوشه ای از زمین پرت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *