بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت مسی به دوحه: به یاد آن شب تاریخی (عکس)

استقبال پرشور قطری ها از لیونل مسی و تیم پاری سن ژرمن پس از ورود به دوحه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ | ۹:۴۱
لیونل مسی در قطر

حضور لیونل مسی در قطر به همراه پاری‌سن‌ژرمن در این کشور حاشیه خلیج فارس غوغایی بزرگ به پا کرد تا خاطره قهرمانی او در جام جهانی برای فوتبال‌دوستان قطری زنده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور لیونل مسی در قطر به همراه پاری‌سن‌ژرمن در این کشور حاشیه خلیج فارس غوغایی بزرگ به پا کرد تا خاطره قهرمانی او در جام جهانی برای فوتبال‌دوستان قطری زنده شود.

به گزارش پارس فوتبال، پاری‌ سن‌ ژرمن و ستاره بزرگ آرژانتینی‌اش، لیونل مسی، درحالی‌که فردا در عربستان دیداری دوستانه با منتخب شهر ریاض برگزار می‌کنند، امروز در شهر دوحه قطر توقف کردند تا با هواداران خود در این کشور دیدار کنند.

اما لیونل مسی این روزها هر جا که می‌رود غوغایی بزرگ به پا می‌کند. مسی بعد از ورود کاروان پی‌اس‌جی به دوحه در یک مراسم امضا شرکت کرد که قرار بود حضور در آن برای هواداران پاری‌سن‌ژرمن رایگان باشد. بازیکنان پی‌اس‌‌جی در این مراسم به هواداران امضا دادند، ولی همان‌طور که انتظار می‌رفت همه چشم‌ها به دنبال یک نفر بود: لئو مسی.

لیونل مسی در قطر

حساب توییتری باشگاه پاری‌ سن‌ ژرمن تصاویری را از این جلسه منتشر کرد. بازیکنان پی‌اس‌جی بعد از مراسم امضا در نمایشگاهی حضور یافتند که به معرفی غذاهای محلی قطر می‌پرداخت.

مسی و یارانش امشب در استادیوم خلیفه شهر دوحه زیر نظر کریستوف گالتیه تمرین خواهند کرد تا برای دیدار فردا مقابل منتخب ریاض آماده باشند. تیمی با هدایت مارسلو گایاردو که به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در آن به شدت مورد توجه فوتبال‌دوستان قرار دارد.

لیونل مسی در قطر

حضور دوباره مسی در قطر به این علت نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده که او درست یک ماه بعد از روز تاریخی قهرمانی با آلبی‌سلسته در جام جهانی به این کشور بازگشته تا خاطرات خود از آن روز تاریخی را زنده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *