بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با فوم خوابت هات و به واقعیت تبدیل کن

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۹
فوم سرد 6 سانتی

اگر رویایی در سر دارید و فکر می کنید نمی توانید به آن برسید سخت در اشتباه هستید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در ادامه ی مطلب می خواهیم انواع فوم ها که سود بالایی دارند را به شما معرفی کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر رویایی در سر دارید و فکر می کنید نمی توانید به آن برسید سخت در اشتباه هستید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در ادامه ی مطلب می خواهیم انواع فوم ها که سود بالایی دارند را به شما معرفی کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این حوزه ی کاری پر سود تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فوم سرد 6 سانتی

مهم است چه فوم سرد را برای به کار بردن در کجا‌ نیاز دارید زیرا مشخصات فوم با نیازمندی آن است که تغییر می کند و مهم ترین تغییر هم در اندازه آن است ابعاد فوم سرد 6 سانتی 60x180x6 می باشد که تقریبا فوم بزرگی را تشکیل می دهد و این فوم برای به کار بردن در مبل، تشک و صندلی مدرن مناسب می باشد.

مواد به کار رفته در فوم سرد 6 سانتی از جنس پلی یورتان می باشد که دوام و عمر بالا را به فوم می دهد همچنین این فوم دارای انعطاف پذیر و کیفیت برگشت پذیری بالایی است هنگام خرید فوم سرد 6 سانتی باید به جنس و مواد به کار رفته در آن توجه داشته باشید زیرا برخی از فوم ها انعطاف پذیری بالایی دارند و برخی دیگر در برابر ضربه مقاوم هستند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

فوم سرد 6 سانتی

فوم سرد

قیمت فوم سرد، با توجه به نحوه خرید و فروش، میزان تقاضا، نوع کاربرد، اندازه استاندارد، کیفیت، برند و شرکت تولید معتبر و غیره متفاوت است لذا بازه قیمتی این نوع فوم را بر حسب برندو شرکت تولید، مدل، نوع، جنس، مواد به کار رفته در تولید آن بین 500،000 الی 780،000 تومان است که بر حساب کاهس نرخ تورم در بازار متغیر می باشد.

بنابراین شما مشتریان عزیز می توانید با توجه به نوع کاربرد و اندازه مورد نظر آن را از سایت ما خریداری کنید ناگفته نماند که خرید از سایت ما به دلیل حذف واسطه ها و کاهش هزینه های جانبی دیگر بسیار به صرفه می باشد پس با خرید از سایت ما محصولی با کیفیت عالی و ارزان قیمت را نصیب خود کنید و نهایت لذت خرید را تجربه کنید.

فوم سرد

فوم سرد 30 کیلویی

خرید فوم سرد 30 کیلویی ممکن است به ظاهر ساده باشد اما باید در حین خرید نکاتی را در نظر داشته باشید تا به اشتباه نمونه بی کیفیت را نخرید حتما قبل از خرید نیاز خود را مشخص کنید تا مناسب ترین محصول را برای خود خریداری کنید همچنین هنگام خرید مارک و برند آن را بررسی کنید تا متوجه شوید در چه کشوری تولید شده است و اگر جزء کشور های نام برده شده بود با اطمینان کامل خرید کنید.

به خاطر داشته باشید که خرید فوم با گارانتی بسیار منطقی تر بوده و در صورت امکان حتما با گارانتی این محصول را تهیه نمایید قیمت فوم سرد 30 کیلویی بسته به معیار های مختلفی مانند مقدار نرمی یا سفت بودن آن و نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت فوم تاثیر مستقیمی دارد.اگر به صورت عمده فوم را خریداری کنید قیمت مقرون به صرفه تری برای شما خواهد داشت.

فوم سرد 30 کیلویی

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *