بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خشم بایرن از گنابری: نباید به هفته مد پاریس می‌رفتی!

صالح حمیدزیچ : سرژ گنابری بدون اجازه به مراسم مد پاریس رفت ؛ این رفتار واقعا آماتور بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۷
سرژ گنابری

سرژ گنابری در فاصله دو دیدار بایرن مونیخ برابر لایپزیش و کلن در مراسمی که به مناسبت هفته مد پاریس در این شهر برگزار شده بود رویت شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر بایرن مونیخ، به شدت از رفتار سرژ گنابری در چند روز اخیر انتقاد کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، سرژ گنابری در فاصله دو دیدار بایرن مونیخ برابر لایپزیش و کلن در مراسمی که به مناسبت هفته مد پاریس در این شهر برگزار شده بود رویت شد.

این بازیکن بین دو نیمه بازی برابر کلن و در حالی که تیمش با یک گل از حریف عقب بود و نیاز مبرم به باز کردن دروازه این تیم داشت از زمین بیرون کشیده شد، هرچند یولیان ناگلزمان مدعی شد که دلیل این تعویض صرفا فنی بوده و حواشی رخ داده برای گنابری تاثیری در آن نداشته است.

با این حال صالح حمیدزیچ پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران به وضوح عصبانیتش از این رفتار را ابراز کرد و به شدت از این وینگر بایرن انتقاد کرد.

او در این باره به آژانس خبری آلمانی dpa گفت:

این رفتار واقعا آماتور بود! این دقیقا همان چیزی است که من دوست ندارم در این تیم ببینم. بایرن مونیخ به این شکل نیست که وقتی یک روز تعطیلی دارید، بروید و در کشورهای دیگر به گشت و گذار مشغول شوید. یک روز استراحت به این معناست که باید به بدن‌تان استراحت بدهید تا بتوانید در بازی بعدی بیشتر فشار بیاورید و قدرتمند ظاهر شوید.

پیش از این مانوئل نویر هم در زمان تعطیلاتش پس از جام جهانی برای اسکی رفته بود که به دلیل سانحه‌ای در این ورزش پایش دچار آسیب جدی شد. او حالا پایش را عمل کرده و نمی‌تواند بایرن را تا پایان فصل همراهی کند و این معضل بزرگی برای این تیم بود که حالا با جذب یان زومر تا حدی حل شده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *