بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ منفی بایرن به ستاره ناکام چلسی: جا نداریم!

پاسخ منفی بایرن مونیخ به کای هاورتز برای جذب وی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹
پاسخ منفی بایرن مونیخ به کای هاورتز برای جذب وی

انتقال کای هاورتز به چلسی مطابق انتظار این بازیکنان و مدیران این باشگاه پیش نرفت و او نتوانست درخششی که پیش از این داشت را در این تیم تکرار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران بایرن مونیخ تمایلی برای جذب کای هاورتز مهاجم آلمانی، از چلسی ندارند.

به گزارش پارس فوتبال، انتقال کای هاورتز به چلسی مطابق انتظار این بازیکنان و مدیران این باشگاه پیش نرفت و او نتوانست درخششی که پیش از این داشت را در این تیم تکرار کند.

هرچند این بازیکن در مقاطعی از دوران حضورش در استمفوردبریج توانست گل‌های مهمی به ثمر برساند و در روند نتیجه‌گیری این تیم سهیم باشد اما در نهایت موفق نشد به ستاره این تیم تبدیل شود و به همین دلیل ادامه حضور در این باشگاه برای او دشوار شده است.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و آلمانی پیش از این اعلام کرده بودند که او به احتمال زیاد در پایان این فصل از چلسی جدا خواهد شد و به دنبال باشگاه جدیدی است که بتواند بار دیگر به دوران اوج برگردد.

یکی از باشگاه‌هایی که نامش به عنوان گزینه‌ای برای جذب هاورتز مطرح شده بود بایرن مونیخ بود اما حالا اسپورت وان خبر داده که این باشگاه هیچ تمایلی به جذب این بازیکن ندارد.

آن‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که چه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و چه در پنجره تابستانی قصد ندارند پیشنهادی را برای جذب این بازیکن ارائه کنند و دو دلیل محکم برای این موضوع دارند.

اول این که پست مورد علاقه هاورتز پست شماره 10 است اما بایرن امیدوار است که جمال موسیالا در چند سال آینده به ستاره این تیم در این پست تبدیل شود و روی درخشش او بسیار حساب کرده است.

از سوی دیگر تصمیم گیرندگان در باشگاه بایرن به این نتیجه رسیده‌اند که هاورتز راه حل مناسبی برای پست مهاجم نوک یا وینگر نیست و به همین دلیل خرید او عملا مشکلات این باشگاه را حل نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *