بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داستان تمام نشدنی زیدان و رئال ؛ زیزو می خواهد برگردد

زین الدین زیدان علاقه مند به بازگشت به نیمکت رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۰
زین الدین زیدان علاقه مند به بازگشت به نیمکت رئال مادرید

زین الدین زیدان دوران بسیار خوبی را در رئال مادرید سپری کرد و به یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، از بازگشت به نیمکت این تیم همچنان استقبال می‌کند.

به گزارش پارس فوتبال، زین الدین زیدان دوران بسیار خوبی را در رئال مادرید سپری کرد و به یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

او که پیش از این به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی موفق شده بود دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، در دوران حضورش روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی رکوردی باورنکردنی را ثبت کرد و سه قهرمانی متوالی با این تیم در اروپا به دست آورد.

او همچنین در لالیگا نیز موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی را به دست آورد. اما درنهایت تصمیم گرفت به دلیل اختلافش با مدیریت این باشگاه بر سر جذب بازیکن، از هدایت رئال کناره‌گیری کند.

او از زمان جدایی از رئال تا به حال همچنان هدایت تیمی را برعهده نگرفته و در حالی که گفته می‌شد قرار است جانشین دیدیه دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه شود، با تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال فرانسه با این مربی، حالا به دنبال تیم دیگری خواهد بود.

پیش از این گفته شده بود که یوونتوس جدی‌ترین گزینه برای این مربی فرانسوی خواهد بود، اما حالا اتلتیک خبر داده که نزدیکان زیدان معتقد هستند که او از سومین دوره حضورش روی نیمکت رئال مادرید هم استقبال خواهد کرد.

البته او به شرطی حاضر است بار دیگر به نیمکت رئال برگردد که شرایط برای حضور او در این تیم کاملا فراهم شود. اما در هر حال رئال تیم محبوب اوست و علاقه زیادی به کار در سانتیاگو برنابئو دارد. مارسی نیز دیگر گزینه‌ای است که پیش روی زیدان قرار دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *