بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب مربی اسپانیایی لالیگا درباره مربیگری در بارسا و رئال

مارسلینو گارسیا تورال : مطمئنم هرگز مربی رئال و بارسلونا نخواهم شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۷
مارسلینو گارسیا تورال

مارسلینو گارسیا تورال مربی 57 ساله اسپانیایی، معتقد است هرگز شانس هدایت دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا را پیدا نخواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارسلینو گارسیا تورال مربی 57 ساله اسپانیایی، معتقد است هرگز شانس هدایت دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا را پیدا نخواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، مارسلینو گارسیا تورال از پایان فصل گذشته و با جدایی از بیلبائو بدون تیم است و مدتی گفته می شد شانس اول هدایت اسپانیا پس از جام جهانی خواهد بود اما این‌چنین نشد و لوییس دلافوئنته جانشین لوییس انریکه شد. مارسلینو که سابقه هدایت تیم های مطرحی چون سویا، ویارئال و والنسیا را در کارنامه دارد و با والنسیا فاتح کوپا دل ری نیز شده، معتقد است هرگز شانس هدایت رئال و بارسلونا را پیدا نخواهد کرد.

او به رادیو مارکا گفت:

تقریبا به این اطمینان رسیده ام که هرگز رئال و بارسا با من تماس نخواهند گرفت. آن‌ها یا به سراغ مربیان پرافتخار غیراسپانیایی می روند یا از بازیکنان سابق‌شان استفاده می کنند. من چنین شرایطی را ندارم و مطمئنا شانسی برای مربیگری این دو تیم بزرگ نخواهم داشت.

مارسلینو در مورد هدایت بیلبائو گفت:

بیلبائو واقعا تیم خاصی است و تجربه جالبی بود. همه بازیکنان تیم اهل باسک هستند و تمام رده های پایه بیلبائو را طی کرده اند. آنها در زمین می خواهند پاسخ اعتماد و حمایت خانواده و دوستان خود را بدهند و گاهی این فشار به ضرر تیم تمام می شود.

آینده:

شاید به خارج از اسپانیا بروم و هدایت تیمی در لیگ برتر انگلیس از لحاظ اقتصادی گزینه خوبی خواهد بود؛ چون حتی تیم های ضعیف و رده پایین انگلیسی هم توان اقتصادی بالایی دارند.

تیم ملی اسپانیا:

معتقدم لوییس انریکه کارش را خوب انجام داد و پس از جدایی او امید اندکی داشتم که جانشینش شوم ولی خیلی ود این امید به یاس تبدیل شد. اشتیاق زیادی داشتم ولی حالا کاملا حامی مربی جدید هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *