بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترفند جالب رئالی ها برای پاسخ به حملات رقیب علیه وینی جونیور

تشویق وینیسیوس توسط هواداران رئال مادرید در دقیقه 20 دربی برابر اتلتیکو مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۳
وینیسیوس

هواداران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند برای نشان دادن حمایت‌شان از وینیسیوس او را در دقیقه‌ای مشخص از دربی امشب تشویق کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هواداران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند برای نشان دادن حمایت‌شان از وینیسیوس که با حملات شدیدی از طرف هواداران اتلتیکو مواجه است او را در دقیقه‌ای مشخص از دربی امشب تشویق کنند.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید امشب در خانه‌اش میزبان تیم همشهری، اتلتیکو مادرید، است. دیدار دو تیم در چارچوب رقابتهای کوپا دل‌ری و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

دیدار امشب دو تیم به دلیل حملات بی‌سابقه از طرف هواداران اتلتیکو علیه وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، بیش از پیش جنجالی شده است. حالا رسانه‌های اسپانیایی خبر دادند هواداران رئال تصمیم گرفته‌اند در طول مسابقه و به خصوص در دقیقه 20 بازی به صورت ایستاده مهاجم برزیلی تیم‌شان را تشویق کنند تا نشان دهند از او حمایت می‌کنند.

ماجرای تنش بین وینیسیوس و هواداران اتلتیکو از زمان دیدار قبلی دو تیم شهر مادرید آغاز شد. اظهارنظرهای تند چند چهره رسانه‌ای و حتی یکی از بازیکنان اتلتیکو علیه این وینگر برزیلی باعث شد او در نهایت در ورزشگاه متروپولیتانو با شعارهای نژادپرستانه مواجه شود. امروز هم عروسک او درحالیکه طناب به گردنش آویخته شده بود در شهر مادرید دیده شد که سر و صدای زیادی به پا کرد.

واقعیت این است که وینیسیوس بارها در مسابقات رئال مادرید هدف خطاهای متعدد تیمهای حریف قرار گرفته و رئالی‌ها نگرانند در دربی امشب هم بازیکنان اتلتیکو او را هدف گرفته و با هدف مصدوم کردن مورد آزار قرار بدهند. آنچلوتی سرمربی رئال چندی پیش در این باره گفت:” بله درست است. همه وینی را هدف گرفته‌اند. از تیمهای حریف تا هوادارها و حتی گاهی داورها. نباید یادمان برود که او خیلی جوان است. همه او را هدف می‌گیرند که به نظر من بی‌دلیل و بی‌معنی است”.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *