بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مصدومیت، بهانه نجات موقت پولیشیچ در چلسی

فروش احتمالی کریستین پولیشیچ توسط چلسی در تابستان 2023 پس از مصدومیت دو ماهه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۶
کریستین پولیشیچ

یک رسانه انگلیسی می‌گوید اگر کریستین پولیشیچ مصدوم نبود چلسی او را در ژانویه امسال به فروش می‌رساند و تابستان آینده بدون شک پایان کار وینگر آمریکایی در این تیم خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک رسانه انگلیسی می‌گوید اگر کریستین پولیشیچ مصدوم نبود چلسی او را در ژانویه امسال به فروش می‌رساند و تابستان آینده بدون شک پایان کار وینگر آمریکایی در این تیم خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، مدتی است ثابت بودن در ترکیب چلسی را فراموش کرده است. شرایط او به‌ خصوص در دوران توماس توخل رو به وخامت رفت و شروع به کار گراهام پاتر هم نتوانست وضعیت بهتری برای پولیشیچ رقم بزند.

در نهایت مشخص شد که کادر فنی و مدیران چلسی در برنامه‌های خود روی این وینگر آمریکایی حساب نمی‌کنند چرا که چند روز پیش آبی‌های لندن در یک قرارداد بزرگ و پرداخت بیش از 100 میلیون یورو میخایلو مودریک اوکراینی را از شاختار به خدمت گرفتند.

یک رسانه انگلیسی امروز مدعی شد چلسی در اصل قصد داشته بعد از خرید مودریک، کریستین پولیشیچ را به فروش برساند اما مصدومیت او باعث شده آبی‌ها در این تصمیم فعلا تجدید نظر کنند. زمانی که پولیشیچ از ناحیه زانو مصدوم شد پزشکان اعلام کردند او دست‌کم دو ماه از میادین دور خواهد بود و شکی وجود نداشت که هیچ باشگاهی با این شرایط او را در ماه ژانویه نخواهد خرید.

بر اساس این گزارش جدایی پولیشیچ از چلسی در تابستان آینده قطعی است. از میلان به عنوان یکی از تیم‌های علاقه‌مند به ستاره آمریکایی یاد می‌شود ولی خبرهای امروز از ایتالیا نشان می‌دهد روسونری اولویت اول خود را جذب نیکولو زانیولو از رم می‌داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *