بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقداماتی که برای ثروتمند شدن اجباری است

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۲
ترمه یزد ابریشمی

برای ثروتمند شدن اولین ویژگی هدف شما باید این باشد که خواسته شما دست یافتنی باشد. به این صورت که اگر هدف شما بسیار بزرگ و دست نیافتنی باشد شما امید و انگیزه‌ ای برای دستیابی به هدف خود نخواهید داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برای ثروتمند شدن اولین ویژگی هدف شما باید این باشد که خواسته شما دست یافتنی باشد. به این صورت که اگر هدف شما بسیار بزرگ و دست نیافتنی باشد شما امید و انگیزه‌ ای برای دستیابی به هدف خود نخواهید داشت. دومین ویژگی مهم هدف شما این مسئله می‌ باشد که باید روشن و واضح باشد. به این صورت که هدف شما مشخص باشد تا شما در مسیر آن با موانع و مشکلات مختلف گمراه نشوید و بتوانید با اطمینان خاطر به سمت آن حرکت کنید. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

ترمه پنج تکه یزد

به دلیل محبوبیتی که پارچه های ابریشمی در بین مردم دارد موجب شده تقاضا و فروش ترمه پنج تکه یزد نیز افزایش یابد و ترمه ابریشم گستر از فروش بالایی برخوردار است.

البته قیمت پارچه ترمه ابریشم به کارخانه تولید کننده، روش تهیه و خرید، طبیعی و مصنوعی بودن الیاف و کیفیت بستگی دارد، طرح و رنگ نیز از اهمیت بالایی برای انتخاب و خرید برخوردار است.

درحال حاضر تولیدی های متعددی که عموما در شهر یزد واقع شده اند این پارچه ها را تولید می نمایند.

اما در گذشته اینگونه پارچه ها توسط زنان و هنرمندهای ایرانی تهیه و تولید می شد، به هرحال این پارچه ها ی ترمه امروزه در رنگ ها و طرح های متنوع در بازار عرضه می گردد.

ترمه پنج تکه یزد

ترمه یزد ابریشمی

به خاطر مرغوبیت پارچه های ترمه ایرانی، ترمه یزد ابریشمی جزو منسوجات لوکس و شیک محسوب می شود و در نمایشگاه های بین الملل در معرض دید عموم قرار می گیرد.

قابل توجه است  که ترمه های قدیمی تر به خاطر مرغوبیت و کیفیت بالای آن  گرانقیمت تر از ترمه های جدید است.

اگر این محصول را خریداری کرده و به شما شناسنامه محصول را نداد‌ند از خرید آن ترمه ابریشم صرف نظر کنید.

تراکم ترمه ابریشم 240،210 و270 است که کیفیت  و ماندگاری طرح و نقشه به تراکم ترمه ابریشم بستگی دارد هر چقدر تراکم بیشتر باشد کيفيت و ماندگاری  بالایی خواهد داشت.

تراکم کمتر از 120هم وجود دارد که ارزش  خرید ندارد به علت بی کیفیتی و نداشتن ماندگاری محصول توصیه می شود هزینه نکنید.

ترمه یزد ابریشمی

ترمه هشت بهشت

پشم ترمه هشت بهشت یکی از اصیل ترین و بهترین ترین مواد است اما کیفیت ترمه به الیاف به کار رفته آن بسیار بستگی دارد که هر چه الیاف بلند و ظریف باشد کیفیت آن بهتر می شود.

تولید ابریشم در چین آغاز شده است که بعد‌ها به سایر کشور‌های جهان رسیده است ابریشم در سال 300 پس از میلاد به ژاپن و کم کم به تمام نقاط جهان رسید و کشت ابریشم گسترش یافت.

بعدها به دلیل نو آوری در تولید پنبه تمرکز اصلی تولیدکنندگان به پنبه باعث شد که تولید ابریشم پر هزینه کاهش یابد و قیمت آن کمتر شود.

در هر نقطه جهان اگر از شخصی بپرسید که بهترین و باارزش ترین الیاف را نام ببرید حتما ابریشم یا ترمه را نام خواهند برد.

ترمه هشت بهشت

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *