بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خرید جدید بارسلونا از برزیل می آید

توافق بارسلونا با فلامینگو برای انتقال وسلی ، مدافع برزیلی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۱
توافق بارسلونا با فلامینگو برای انتقال وسلی ، مدافع برزیلی

بارسلونا با فلامینگو برزیل برای انتقال قرضی وسلی، مدافع راست 19 ساله، به توافق اولیه رسید. او از پدیذه های برزیلی معرفی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا با فلامینگو برزیل برای انتقال قرضی وسلی، مدافع راست 19 ساله، به توافق اولیه رسید.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا از مدت‌ها پیش بازی‌های وسلی را زیر نظر داشت و بالاخره برای انتقال او به جمع‌بندی نهایی رسید. طبق ادعای موندودپورتیوو، مذاکرات با فلامینگو خوب پیش می‌رود و دو طرف برای انتقال قرضی با بند خرید دائمی وسلی به توافق اولیه رسیده‌اند. بارسا به خاطر مشکلات فرپلی مالی نمی‌تواند نام وسلی را در فهرست تیم اول خود ثبت کند و او در اختیار بارسا اتلتیک (تیم دوم باشگاه) قرار خواهد گرفت ولی ژاوی می‌تواند از او در بازی‌های بارسلونا استفاده کند.

وسلی از پدیده‌های آینده‌دار فوتبال برزیل محسوب می‌شود و فلامینگو 70 درصد مالکیت او را در اختیار دارد. این بازیکن 19 ساله که در این فصل 4 بازی برای بزرگسالان فلامینگو انجام داده، تا 2025 قرارداد دارد و هنوز رقم خرید قطعی او فاش نشده است.

ژاوی بارها گفته است که دوست دارد دفاع راست تیمش تقویت شود. در فصل جاری او از هکتور بیرین (تا پایان فصل قرارداد دارد)، رونالد آرائوخو، ژول کُنده، سرجی روبرتو و الخاندرو بالده در این منطقه استفاده کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *