بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال 2-0 بیلبائو: شکست الکلاسیکو جبران شد

پیروزی ارزشمند خارج از خانه رئال مادرید برابر بیلبائو با گل های بنزما و کروس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۴۲
پیروزی ارزشمند خارج از خانه رئال مادرید برابر بیلبائو با گل های بنزما و کروس

در یکی از بازی های هفته هجدهم لالیگا، اتلتیک بیلبائو میزبان رئال مادرید بود که این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اتلتیکو بیلبائو، فاصله سه امتیازی خود با صدرنشین را حفظ کرد.

به گزارش پارس فوتبال، در یکی از بازی های هفته هجدهم لالیگا، اتلتیک بیلبائو میزبان رئال مادرید بود که این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید. آنها با این برد 41 امتیازی شدند تا فاصله خود با بارسای صدرنشین را به 3 امتیاز کاهش دهند.

رئال که چند روز پیش فینال سوپرجام اسپانیا را به بارسا واگذار کرده بود، در این دیدار با هدف برد وارد زمین شد تا فاصله سه امتیازی با شاگردان ژاوی را دوباره برقرار کند. در نیمه اول اتلتیکو کار را بهتر شروع کرد اما اولین موقعیت جدی بازی را رئال در دقیقه 7 ایجاد کرد؛ این موقعیت که روی همکاری وینیسیوس و بنزما شکل گرفت، دروازه بیلبائو را تهدید کرد اما به گل ختم نشد.

در ادامه کار، شاهد تداوم برتری بیلبائو با درخشش برادران ویلیامز بودیم تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 24 گل اول را برای میهمان به ثمر رساند.

روی یک ارسال از سمت راست، آسنسیو با سر داخل محوطه جریمه روی توپ اثر گذاشت؛ کریم بنزما بدون اینکه اجازه فرود توپ به زمین را بدهد، با یک شوت روی پای غیرقابل مهار و زیبا، این موقعیت را به گل تبدیل کرد تا رئال یک بر صفر از حریف خود پیش بیافتد.

بعد از این گل، اتلتیک بیلبائو تلاش های نافرجام متعددی برای طراحی حملات خطرناک روی دروازه رئال مادرید داشت و شاگردان آنچلوتی توانستند با کنترل کار تا لحظه به صدا در آمدن سوت، برنده راهی رختکن شوند.

نیمه دوم را هم رئال بهتر شروع کرد و طی 20 دقیقه نخست دو موقعیت گلزنی خوب داشت. شوت خطرناک وینیسیوس را در دقیقه 50 گلر حریف گرفت و در دقیقه 67 آسنسیو روی یک حرکت تیمی زیبا، با دروازه بان تک به تک شد اما توپ را با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون زد.

پیروزی ارزشمند خارج از خانه رئال مادرید برابر بیلبائو با گل های بنزما و کروس

با نزدیک تر شدن به دقایق پایانی، بیلبائو فشار حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه 78 به گل رسید اما داور این گل را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد. 4 دقیقه بعد روی یک حمله پردامنه دیگر، دروازه رئال به شدت تهدید شد اما دفاع فشرده شاگردان آنچلوتی مانع از باز شدن دروازه در این صحنه شد.

بعد از ناکامی اتلتیکو بیلبائو در به تساوی کشاندن بازی، تونی کروس به عنوان ذخیره طلایی آنچلوتی، گل دوم رئال را در دقیقه 90 به ثمر رساند. پاس رو به بیرون رودریگو و شوت کات دار زیبای تونی کروسی از روی خط محوطه جریمه حریف، زمینه ساز باز شدن دروازه بیلبائو بود تا نتیجه دو بر صفر شود.

پیروزی ارزشمند خارج از خانه رئال مادرید برابر بیلبائو با گل های بنزما و کروس

اتلتیکو در چهار دقیقه وقت اضافه نیمه دوم هم نتوانست اقدام موفقی برای به تساوی کشاندن بازی انجام دهد و کار در نهایت با برتری دو بر صفر رئال به پایان رسید. شاگردان آنچلوتی با این پیروزی 41 امتیازی شدند تا با سه امتیاز کمتر نسبت به بارسا، در مکان دوم جدول رده بندی لالیگا قرار بگیرند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *