بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک هت‌تریک تا گذر کریم بنزما از رکورد مسی

کریم بنزما در آستانه عبور از رکورد تعداد گل های لیونل مسی به اتلتیک بیلبائو با 18 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۳
کریم بنزما

کریم بنزما در دو بازی پیش‌رو برابر بیلبائو در فصل جاری این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی لیونل مسی به حریف باسکی عبور کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم بنزما در دو بازی پیش‌رو برابر بیلبائو در فصل جاری این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی لیونل مسی به حریف باسکی عبور کند.

به گزارش پارس فوتبال، به نقل از مارکا، امشب رئال مادرید در دیداری دشوار در سن‌مامس برابر بیلبائو قرار خواهد گرفت. رئال سه امتیاز از بارسا عقب است و دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد، ولی کسب پیروزی در ورزشگاه بیلبائو نیز ساده نخواهد بود. برای این مهم چشم امید رئال مثل همیشه به گلزنی کریم بنزماست و ستاره فرانسوی نیز متخصص گلزنی به بیلبائو است.

بنزما خاطره خوبی از آخرین حضورش در سن‌مامس دارد. 21 دسامبر 2021 رئال مادرید توانست در زمین بیلبائو با دبل کریم بنزما 1-2 برنده شود و در دقایق پایانی وقتی کارلو آنچلوتی تصمیم به تعویض کریم گرفت، هواداران بیلبائو ایستاده او را تشویق کردند. در تاریخ سابقه نداشته که سن‌مامس ایستاده برای بازیکنی دست بزند که بارها از او ضربه خورده است. بنزما در 27 رویارویی برابر بیلبائو توانسته 18 گل بزند و از این تعداد، 16 گل در 25 بازی لالیگا بوده است. تنها دو بازیکن در لالیگا برابر بیلبائو عملکرد گلزنی بهتر داشته‌اند. لیونل مسی در 27 بازی لالیگا 18 گل به بیلبائو زده و رونالدو نیز در 18 بازی توانسته بود 17 گل به حریف باسکی بزند. متوسط گلزنی رونالدو برابر بیلبائو خیره کننده و نزدیک به یک گل در هر بازی است.

کریم حالا این فرصت را دارد که در بازی امشب با یک دبل به رکورد گلزنی مسی برابر بیلبائو برسد و با یک هت‌تریک نیز رکورددار گلزنی به بیلبائو در لالیگا خواهد شد. او البته در صورت حضور در بازی برگشت مقابل بیلبائو نیز شانس رسیدن و گذر از رکورد مسی را دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *