بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به پاریسی ها ؛ دو ستاره در مسیر جدایی

جدایی احتمالی نیمار و سرخیو راموس از پاری سن ژرمن در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۵
نیمار و راموس

به نظر می رسد ماندن نیمار و سرخیو راموس رابطه مستقیمی با نتایج این فصل پاری سن ژرمن به ویژه در UCL داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد ماندن نیمار و سرخیو راموس رابطه مستقیمی با نتایج این فصل پاری سن ژرمن به ویژه در UCL داشته باشد.

به گزارش پارس فوتبال، آینده نیمار و سرخیو راموس در باشگاه پاری سن ژرمن مشخص نیست و شایعاتی در خصوص پایان کار این دو ستاره در پایان فصل به گوش می رسد.

سرخیو راموس که بابت هر فصل 6 میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن دستمزد می گیرد، در سال 2023 قراردادش تمام می شود و باید با ناصر الخلیفی درباره آینده خود به گفتگو بنشیند. البته جذب احتمالی میلان اشکرینیار می تواند ادامه حضور او را در پاریس تحت الشعاع قرار دهد. به گزارش اکیپ، این مدافع پیش از این با پاریسی ها به توافقات شفاهی دست یافته است.

عملکرد مدافع اسپانیایی در پاری‌سن‌ژرمن آن طور که انتظار می رفت، رضایت بخش نبود. او در اولین بازی مصدوم شد و بخش قابل توجهی از مسابقات را از دست داد. او این فصل شرایط بهتری داشته و در مجموع 25 بار برای PSG به میدان رفته و یک بازیکن کلیدی در تفکرات دفاعی گالیته است. البته این شاید برای انعقاد یک قرارداد جدید با راموس، قانع کننده نباشد.

نیمار دیگر بازیکن سرشناس پاری‌سن‌ژرمن است که به نظر می رسد در ماههای پایانی حضورش در این تیم باشد، حتی اگر قراردادش تا سال 2025 باشد. تابستان گذشته، پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه، شایعه هایی وجود داشت مبنی بر این که هیئت مدیره پاریس با فروش بازیکن برزیلی موافقت می کند تا از دستمزد بالای او خلاص شود.

با این وجود اما ستاره برزیلی فعلا نمی خواهد پاری سن ژرمن را ترک کند و این کار را سخت می کند. به علاوه، تعداد کمی از باشگاه ها قادر به پرداخت قیمت بالای قرارداد او هستند. آنچه واضح به نظر می رسد این است که همه چیز به نتایج این فصل بستگی دارد. اگر پاریس نتواند به اهداف خود، به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، تغییراتی خواهد داشت و سرخیو راموس و نیمار می توانند بخشی از این تغییرات باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *