بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افت لیورپول در حمله ؛ کجایی آقای دیاز؟

افت فاحش لیورپول در قدرت هجومی با توجه به غیبت طولانی لوئیز دیاز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۴۲
افت فاحش لیورپول در قدرت هجومی با توجه به غیبت طولانی لوئیز دیاز

غیبت لوئیز دیاز ستاره لیورپول، در ترکیب این تیم قدرت آنها در خط حمله را به شکل قابل توجهی کاهش داده است و نبود او کاملا به چشم می آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غیبت لوئیز دیاز ستاره لیورپول، در ترکیب این تیم قدرت آنها در خط حمله را به شکل قابل توجهی کاهش داده است.

به گزارش پارس فوتبال، سال 2023 آنطور که انتظار می‌رفت برای یورگن کلوپ شروع نشد و مشکلاتی که لیورپول در سال قبل داشت همچنان ادامه پیدا کرد.

دیدار روز گذشته این تیم برابر چلسی در رقابت‌های لیگ برتر به خوبی نشان داد که آنها با مشکلی جدی در خط حمله روبرو هستند که باید هرچه سریع‌تر برای حل کردن آن اقدام کنند.

بسیاری می‎‌گویند که مقایسه بازیکنان کار درستی نیست و اکثر هواداران نیز با این موضوع موافق هستند اما نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که تاثیر دیاز در ترکیب لیورپول بسیار زیاد بود و هیچ بازیکنی نمی‌تواند به پای این بازیکن برسد. نه داروین نونیز و نه کودی خاکپو نتوانسته‌اند تمام قدرت‌شان را به نمایش بگذارند.

نکته هشداردهنده اینجاست که در پنج دیداری که لیورپول از ابتدای سال میلادی برگزار کرده تا به حال در چهار دیدار شوت‌های داخل چارچوب این تیم کمتر از حریف بوده است. تنها دیداری که آنها بیشتر از حریف شوت در چارچوب داشتند بازی روز گذشته برابر چلسی بود. غیبت دیاز به وضوح نشان داده که حضور محمد صلاح در خط حمله این تیم به تنهایی کافی نیست.

یک ماه دیگر تا دیدار این تیم برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فرصت باقی مانده است. با این که رئال هم در دوران اوج نیست اما تیم کارلو آنچلوتی ستاره درخشان در خط حمله کم ندارد و از بازیکنانی مثل وینیسیوس جونیور، رودریگو و کریم بنزما بهره می‌برد.

این شرایط کار را برای لیورپول و کلوپ سخت خواهد کرد و آنها می‌دانند که این بازی بدون حضور لوئیز دیاز به کابوسی برای آنها تبدیل خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *