بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلوپ در آستانه هزارمین بازی: ریشم سفید شده!

یورگن کلوپ : عدد هزار واقعاً فوق‌العاده است. ریشم حالا کاملاً سفید شده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۶
یورگن کلوپ

دیدار فردای لیورپول و چلسی هزارمین بازی یورگن کلوپ به‌عنوان مربی خواهد بود. کلوپ در واکنش به این رکورد فوق‌العاده گفت ریش‌هایش حالا کاملاً سفید شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار فردای لیورپول و چلسی هزارمین بازی یورگن کلوپ به‌عنوان مربی خواهد بود. کلوپ در واکنش به این رکورد فوق‌العاده گفت ریش‌هایش حالا کاملاً سفید شده است.

به گزارش پارس فوتبال، یورگن کلوپ اولین بار با باشگاه آلمانی ماینتز مربی‌گری را تجربه کرد. او به مدت هفت فصل و نیم مربی‌گری را در این تیم تمرین کرد و در سال 2008 به دورتموند پیوست. این نقطه آغاز درخشش یورگن به‌عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا بود.

کلوپ هفت سال هدایت دورتموند را به عهده داشت و در سال 2015 راهی مرسی‌ساید شد تا روی نیمکت لیورپول بنشیند. او در این تیم، همه افتخارات ممکن در انگلیس را به‌دست آورده است. یورگن کلوپ فردا در قامت سرمربی لیورپول به رکورد فوق‌العاده دست می‌یابد؛ هزارمین بازی به عنوان مربی. رکوردی که کلوپ می‌گوید حتی خودش را شگفت‌زده کرده است.

در آستانه بازی فردای لیورپول و چلسی او در پاسخ به خبرنگاران که از او درباره هزارمین بازی به‌عنوان مربی می‌پرسیدند، گفت:

خیلی فوق‌العاده است. من واقعاً خوش‌‌بختم. در سه باشگاه عالی مربی‌گری کردم که این فرصت را در اختیارم گذاشتند. عدد هزار واقعاً فوق‌العاده است. ریشم حالا کاملاً سفید شده! وقتی به لیورپول آمدم اصلاً اینطور نبود.

بازی فردا مقابل چلسی بااینکه برای کلوپ اهمیتی نمادین دارد ولی او می‌داند فارغ از این رکورد او و تیمش حتماً باید سه امتیاز را به‌دست بیاورند تا کمی از زیر بار فشارها شانه خالی کنند. لیورپول امسال شرایط خوبی ندارد و رتبه این تیم در جدول لیگ برتر نشان‌دهنده وضعیت نامساعد تیم مربی آلمانی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *