بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیپای دلیل پیوستن به اتلتیکو را فاش کرد

ممفیس دیپای : تجربه بازی برابر اتلتیکو را داشتم و تحت تاثیر جو متروپولیتانو قرار گرفتم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۲
ممفیس دیپای

روز گذشته انتقال ممفیس دیپای از بارسلونا به اتلتیکو مادرید رسمی شد و او در مراسم معارفه خود در مورد دلیل انتخاب این باشگاه حرف زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته انتقال ممفیس دیپای از بارسلونا به اتلتیکو مادرید رسمی شد و او در مراسم معارفه خود در مورد دلیل انتخاب این باشگاه حرف زد.

به گزارش پارس فوتبال، ممفیس دیپای پس از یک سال و نیم بازی برای بارسا و به فاصله کمتر از 6 ماه تا پایان قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و دیروز انتقالش به اتلتیکو رسمی شد. قرارداد او دو سال و نیمه به ارزش 4 میلیون یورو با دستمزد 3+1 میلیون یورویی است.

دیپای در مراسم معارفه خود و در مورد دلیل پیوستن به اتلتیکو گفت:

تجربه بازی برابر اتلتیکو مادرید را داشتم و باید بگویم تحت تاثیر جو ورزشگاه متروپولیتانو قرار گرفتم. اتلتیکو تیمی مبارز و جنگجو است و در بازی فصل قبل با همین روحیه ما را شکست دادند. اتلتیکو باشگاهی بزرگ با تاریخی باشکوه است و من چیزهای خوب زیادی در مورد این باشگاه شنیده ام. افراد قابل اعتمادم نیز به من توصیه کردند پیشنهاد اتلتیکو را قبول کنم. با دیه‌گو سیمئونه و مسئولان اتلتیکو هم که صحبت کردم، متوجه شدم به من چقدر اعتماد دارند و حالا اینجا هستم تا به تیم کمک کنم.

دیپای ادامه داد:

سیمئونه به من گفت از دوران حضورم در لیون بازی هایم را تعقیب می کرد و اطمینان دارد که می توانم به روزهای اوجم در لیون برگردم. حرف های او هیجان زده ام کرد و تردیدی برایم باقی نماند. او می خواهد هر چه زودتر آماده باشم و به اتلتیکو کمک کنم. چه تعداد گل خواهم زد؟ مشخص نیست و من نمی توانم در این مورد عدد و رقمی بگویم. البته که یک مهاجم باید گل بزند اما من هم می توانم گل بزنم و هم گل بسازم. در هر دو صورت به تیم کمک خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *