بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی: وینگر بلژیکی برایتون به آرسنال پیوست

پیوستن رسمی لئاندرو تروسار به آرسنال با قراردادی 30 میلیون یورویی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۲
لئاندرو تروسار

لئاندرو تروسار وینگر بلژیکی برایتون، با امضای قراردادی 30 میلیون یورویی به آرسنال پیوست. او اولین خرید زمستانی توپچی هاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لئاندرو تروسار وینگر بلژیکی برایتون، با امضای قراردادی 30 میلیون یورویی به آرسنال پیوست.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه آرسنال که برای تقویت خط حمله خود در رقابت برای جذب مودریک به چلسی باخته بود امروز لئاندرو تروسار، وینگر بلژیکی برایتون، را با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به خدمت گرفت. تروسار می‌تواند از روز یکشنبه در دیدار آرسنال و منچستریونایتد برای تیم جدیدش به میدان برود.

آرتتا که تیمش صدرنشین لیگ برتر بوده و به دنبال قهرمانی است، مشتاق تقویت گزینه‌های تهاجمی توپچی‌ها است و این ملی‌پوش 28ساله بلژیکی خصوصیات مد نظر او را دارا است. آرسنال ابتدا 22 میلیون یورو به خاطر تروسار به برایتون پرداخت خواهد کرد و 8 میلیون یورو هم به صورت پاداش در نظر گرفته شده است.

پیوستن رسمی لئاندرو تروسار به آرسنال

گفته می‌شود دستمزد تروسار در آرسنال حدود دو برابر دستمزدی است که در برایتون دریافت می‌کرد. دستمزد او در تیم سابقش 120هزار یورو در هفته اعلام شده است.

آرسنال امروز بعدازظهر قرارداد این وینگر بلژیکی را رسمی کرد. به این ترتیب او می‌تواند درصورت صلاحدید آرتتا روز یکشنبه در دیدار آرسنال مقابل منچستریونایتد که در ورزشگاه امارات برگزار می‌شود به میدان برود تا برای اولین بار پیراهن توپچی‌ها را به تن کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *